Вибір професії — невід’ємний етап у житті кожного, хто здатен працювати. Рано чи пізно ми всі виходимо на роздоріжжя, щоб серед тисячі шляхів обрати свій, єдиний. Людина набуває досвіду у процесі певної діяльності, але краще це виходить, коли вона має знання (профорієнтаційні).
Є безліч тем, за якими можна працювати зі школярами, адже учні мають знати, які є професії, де можна здобути ту чи іншу спеціальність, що для цього потрібно, як займатися тим, що тебе цікавить, приносить радість — адже це одна з найважливіших умов відчуття життєвої повноцінності.
З метою розвитку в учнівської молоді рис творчої, працелюбної особистості у ліцеї з 27 по 31 січня 2020 року проходив тиждень профорієнтації.
В рамках тижня було організовано конкурс малюнків «У світі професій» серед учнів 5-6 класів та конкурс буклетів «Моя майбутня професія» серед учнів 7-8 класів.
З метою свідомого ставлення до вибору майбутньої професії у шкільній бібліотеці діяла книжкова виставка «Світ професій».
Впродовж тижня проводилося анкетування учнів 8,9 класів з питань профорієнтації (соціальний педагог Максимець Ю. А., класні керівники). Практичним психологом Бурлак І. С. проведено моніторингове дослідження з проблеми "Вивчення сформованості профорієнтаційних інтересів та нахилів учнів 9 та 11 класів", який мав на меті допомогти учням краще пізнати себе і зробити правильний вибір.
Класними керівниками було проведено тематичні виховні години.
Учнями 41 групи в усіх класах було проведено інформаційну хвилинку «У світі нових професій».
Учні були активними учасниками усіх заходів. Ліцеїсти висловлювали свою точку зору щодо вибору професії, навчального закладу та ймовірності працевлаштування за обраною професійною діяльністю.