21 лютого 2020 року в ліцеї "Білоцерківський колегіум" відбувся флеш-семінар для бібліотекарів закладів загальної середньої освіти
з проблеми "Упровадження сучасних інформаційних технологій у роботу бібліотечно-інформаційного центру". Відкрила семінар-практикум методист науково-методичного центру управління освіти і науки Білоцерківської міської ради Швень Л.А. З вітальним словом виступила директор ліцею Склярова Г.М.
Інформаційний блок семінару-практикуму складався з двох питань. Директор ліцею Склярова Г.М. акцентувала увагу на ролі бібліотечно-інформаційного центру в освітньому середовищі закладу загальної середньої освіти в контексті Нової української школи. Нагаївська Л.В., бібліотекар ліцею, розповіла про використання сучасних інформаційних технологій у роботі бібліотечно-інформаційного центру закладу освіти.
Програма флеш-семінару передбачала роботу трьох флеш-сесій:
|
Григор Андрій, учень 31 групи (10-А клас) |
|
Ковальчук Анастасія, учениця 31 групи (10-А клас) |
|
Заремба Катерина, учениця 42 групи (11-Б клас) |
Наприкінці заходу учасники поділилися враженнями та виробили методичні рекомендації:
- З метою ефективного впливу бібліотек на інформаційне поле суспільства в умовах цифрових технологій використовувати наявні соціальні технології та виробляти нові форми комунікації, які слугуватимуть покращенню взаємодії з суспільством і окремими користувачами зокрема, орієнтації соціуму на якісний інформаційно-аналітичний продукт бібліотек.
- Поєднувати усталену практику діяльності бібліотек з можливостями нових інформаційних і комунікаційних технологій, збагачувати традиційне бібліотечне обслуговування наданням користувачам електронних продуктів і послуг за допомогою телекомунікаційних технологій.
- Сприяти всебічному розвитку, вихованню і соціалізації особистості, яка здатна до життя в суспільстві та цивілізованої взаємодії з природою, має прагнення до самовдосконалення і навчання впродовж життя, готова до свідомого життєвого вибору та самореалізації, відповідальності, трудової діяльності та громадянської активності.
- Виховувати в учнів позитивне ставлення до власного розвитку, формувати свідоме бажання самовдосконалюватися, розвивати уміння на практиці застосовувати набуті знання, вміння висловлювати свою думку усно і письмово, здатність логічно обґрунтовувати позицію, творчість, ініціативність, вміння конструктивно керувати емоціями, оцінювати ризики, приймати рішення, розв'язувати проблеми, здатність співпрацювати з іншими людьми.