Білоцерківський академічний
ліцей «Колегіум»

Знання є сила, освіта - капітал.
Отто Вільман

Ukraine   English   Deutsch   France   Spain

» Новини » Семінар-практикум для практичних психологів на тему «Діяльність психологічної служби по розвитку обдарувань та здібностей учнів в умовах профільної освіти»

Семінар-практикум для практичних психологів на тему «Діяльність психологічної служби по розвитку обдарувань та здібностей учнів в умовах профільної освіти»

23 жовтня 2013 року у Білоцерківському колегіумі відбувся семінар-практикум для практичних психологів на тему «Діяльність психологічної служби по розвитку обдарувань та здібностей учнів в умовах профільної освіти». Вітали гостей завідуюча ЦППСіВР Корнієнко Л.В., провідний методист центру ЦППСіВР Федорченко Н.М. та директор колегіуму Склярова Г.М.

У ході роботи семінару було розглянуто результати системи психодіагностичного пошуку обдарованих дітей, відбулася презентація Концепції діяльності психологічної служби зі здібними та обдарованими дітьми, які навчаються у Білоцерківському колегіумі. Учасники семінару мали змогу обговорити топ-рейтинг десяти найбільш популярних упереджень та стереотипів щодо обдарованих учнів та побачити заняття з учнями 10 класу на тему «Розвиток властивостей уваги». 

У закладі створені сприятливі умови для розвитку здібностей (загальних та спеціальних) обдарованих учнів, допрофільна підготовка, профільне навчання, спільні зусилля і співпраця адміністрації і психологічної служби, педагогічного колективу і батьківської громади відчутно вплинули на рівень актуальної обдарованості учнів, стимулювали їх до прояву себе і реалізації своїх здібностей.

Спеціальні розвивальні заняття, вправи для розвитку інтелектуальних здібностей, пам’яті, мислення дуже корисні, але ними не вичерпується система роботи психолога з обдарованими дітьми. Щоб досягти цілі, треба використовувати різні засоби і шляхи, враховувати ті фактори, які діють прямо і не нехтувати тими, які впливають опосередковано. Цікаво, що за економічним законом Паретто, часто саме 80% корисного результату дають незначні 20% докладених зусиль.  Щодо обдарованих учнів, то тут варто враховувати те, що  батьки та педагоги – це те близьке оточення дитини, яке найбільш інтенсивно впливає на неї, на її характер і здібності. Можливо, це ті 20 % нашого впливу, які дадуть для дитини користь у 80%. Учні потребують багато інформації, навичок і знань, що стосуються адаптації в колективі, дружби і дружніх стосунків, відстоювання власної думки, формування сильних рис характеру, впевненості у собі і навичок здорового способу життя та ін.

Бажаємо усім, хто працює з обдарованими дітьми, успіхів та натхнення у цій справі. Нехай ваша увага концентрується тільки на позитивних емоціях та враженнях.


1945 Переглядів.

А також по темі:

Опитування

Архів новин

Листопад 2024 (26)
Жовтень 2024 (45)
Вересень 2024 (25)
Серпень 2024 (20)
Липень 2024 (21)
Червень 2024 (14)
м. Біла Церква, бульвар Олександрійський, 149. тел. (04563) 6-03-90, (04563) 6-45-70 bckolegium{a}ukr.net

Схема проїзду
MakeUp © 2010 Арт-Студия Foto-Fact
Copyright © 2010 -    Білоцерківський колегіум