Учнів, їхніх батьків та вчителів запрошують створити план-схему майбутнього розвитку свого села, селища, району чи міста з новими об’єктами інфраструктури, підприємствами, закладами освіти, культури, туризму, соціальної та медичної допомоги, спортивними та іншими об’єктами.
Про це йдеться у наказі МОН України від 13.04.2016 №432 «Про затвердження Положення про Всеукраїнський учнівський конкурс «Зміни до Конституції — нове обличчя місця, де ти живеш!»(http://zakon5.rada.gov.ua/laws/show/z0615-16).
Метою Конкурсу є популяризація знань серед учнівської молоді, батьків та педагогічних працівників про зміни до Конституції України, зокрема щодо децентралізації, через інтерактивну комунікацію.
Конкурс проводиться під патронатом Президента України за участю Національної Ради реформ, Міністерства освіти i науки України та за підтримки Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України, Ради Європи, Швейцарсько-українського проекту «Підтримка децентралізації в Україні» (DESPRO).
Організацію та проведення Конкурсу здійснює державна наукова установа «Інститут модернізації змісту освіти» Міністерства освіти і науки України.
Конкурс проводиться у два етапи.
І етап – Всеукраїнський відкритий урок «Зміни до Конституції – нове обличчя місця, де ти живеш!» для учнів 5-11-х класів, який проводиться одночасно в усіх загальноосвітніх навчальних закладах системи освіти усіх форм власності. Учасниками уроку можуть бути також батьки, громадські та державні діячі, юристи, журналісти тощо (за їх згодою).
ІІ етап – конкурс творчих робіт, який проводиться у три тури: шкільний, районний (міський) та онлайн-голосування. Він передбачає виконання учнями окремого класу спільної творчої роботи у формі плану-схеми із теми «Зміни до Конституції – нове обличчя (назва населеного пункту)!» про розвиток своєї місцевості (громади) відповідно до змін у Конституції України та представлення відеопрезентації.
Додаткова інформація буде розміщена на сайті Міністерства освіти і науки України та на сторінках друкованих освітянських видань.