15 вересня 2020 року у ліцеї "Білоцерківський колегіум" відбувся Всеукраїнський фізичний конкурс "Левеня-2020", до проведення якого наші учні готувалися ще навесні.
Дистанційне навчання – форма організації і реалізації освітнього процесу, за якою його учасники (об’єкт і суб’єкт навчання) здійснюють навчальну взаємодію принципово і переважно екстериторіально (тобто, на відстані, яка не дозволяє і не передбачає безпосередню навчальну взаємодію учасників віч-на-віч, інакше, коли учасники територіально знаходяться поза межами можливої безпосередньої навчальної взаємодії і коли у процесі навчання їх особиста присутність у певних навчальних приміщеннях освітнього закладу не є обов’язковою).
14 вересня 2020 року, розпочалась реєстрація учасників всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2021» що триватиме до 4 жовтня. Конкурс проводиться у чотирьох номінаціях: «Українська мова та література», «Математика», «Трудове навчання» і вперше після тривалої перерви – «Керівник закладу освіти».
Конкурс розпочнеться 1 листопада 2020 року змаганнями зонального туру, переможці якого будуть випробовувати свої сили на регіональному рівні. Три конкурсні випробування першого туру проходитимуть дистанційно.
Серед завдань для учасників – вміння організації освітнього процесу в дистанційному режимі, які вони набули під час карантину.
У фіналі в кожній номінації змагатимуться 25 вчителів з усіх областей України. Детальніше – в Умовах конкурсу.
Етапи конкурсу:
У 2021 році, на відміну від попередніх років, зовнішнє незалежне оцінювання результатів навчання, здобутих на основі повної загальної середньої освіти, проводитиметься з:
1) української мови;
2) української мови і літератури.
Таким чином, випускники, які завершують у 2021 році здобуття повної загальної середньої освіти та/або планують вступати до закладів вищої освіти, матимуть можливість самостійно обирати, яку саме роботу виконуватимуть під час ЗНО: або сертифікаційну роботу з української мови, або сертифікаційну роботу з української мови та літератури.
Хочете дізнатися відповіді на запитання, які хвилюють здобувачів освіти й освітян, щодо деяких новацій ЗНО-2021?
Долучайтеся 14 вересня о 15.00 до розмови із заступницею директора Українського центру оцінювання якості освіти Тетяною Вакуленко на YouTube каналі центру. Цей ефір розпочне низку відеоматеріалів від Українського центру оцінювання якості освіти щодо особливостей ЗНО-2021.
У наступних трьох прямих ефірах фахівець Українського центру Оксана Данилейко детально зупиниться на певних частинах тесту.
Понад 4 мільйони дітей в Україні розпочали свій навчальний рік, який в умовах світової пандемії має змішаний формат і поєднує онлайн та офлайн заняття. Це означає, що час присутності дитини в мережі Інтернет зростає, як і небезпека зіштовхнутися з різноманітними кіберризиками.
Оскільки у більшості випадків вчитель є першою людиною, до кого звертається дитина за допомогою, освітній проєкт #stop_sexтинг спільно з Міністерством освіти і науки України випустили довідник з онлайн-безпеки для фахівців у сфері освіти – «Рекомендації щодо онлайн-безпеки для педагогічних працівників». Ініціатива відбулася за підтримки лідера телеком галузі – компанії Київстар, Уповноваженого Президента України з прав дитини Миколи Кулеби та соціального проєкту «ДоброPhone».
Онлайн-довідник містить загальну інформацію щодо розповсюджених ризиків онлайн (секстинг, сексторшен, онлайн-грумінг, кібербулінг, порнографічний контент), принципи реагування та особливості діалогів з дитиною, яка стала жертвою протиправних дій онлайн, а також алгоритм для педагогічних працівників та адміністрації закладу освіти у ситуаціях онлайн небезпек, про які їм може бути відомо.
«За час карантинних обмежень понад 6 тисяч освітян пройшли навчання в рамках освітнього проєкту #stop_sexтинг щодо забезпечення безпеки дітей в Інтернеті. Один із частих запитів, який отримувала команда проєкту, стосувався процедури реагування школи на злочини, що відбуваються з дитиною в цифровому середовищі. У відповідь ми спільно з Міністерством освіти й науки України розробили довідник, аби кожен вчитель, психолог та керівництво школи знали, як вірно реагувати та вчасно надавати допомогу у випадках, коли дитина стає жертвою протиправних дій в мережі Інтернет!», – Анастасія Дьякова, Радник з питань безпечного Інтернету для кожної людини при Віце-прем’єр-міністрі – Міністрі цифрової трансформації України, засновниця освітнього проєкту #stop_sexтинг.
Педагоги повідомляють про те, що і в мегаполісах, і в маленьких містах адміністрація закладів освіти стикається з ситуаціями онлайн ризиків, в які потрапляють діти та підлітки, а саме кібербулінг, шантаж, здирництво, пошук та вивчення невідповідних віку матеріалів, а також надсилання учнями своїх оголених фото. У цих випадках вчителі мають знати про всі можливі формати реагування, адже часом саме вони й адміністрація школи є першою допомогою, на яку може розраховувати дитина.