Найближчим часом набудуть чинності Умови прийому на навчання для здобуття вищої освіти у 2021 році.
Про це повідомили у Міністерстві освіти, посилаючись на реєстрацію документа у Міністерстві юстиції.
Відповідно до положень Умов прийому до вишів, реєстрація електронних кабінетів та завантаження до них документів починатиметься 1 липня, а прийом заяв та документів – 14 липня.
Ті абітурієнти, які вступатимуть на навчання лише за сертифікатами ЗНО мають подати заяви про вступ до 18:00 23 липня. Для вступників, які проходитимуть співбесіди, вступні іспити або творчі конкурси подання заяв завершиться 16 липня.
Новими умовами також розширено можливості використання електронного кабінету вступника. Наступного року подавати електронні заяви зможуть вступники, які планують продовжити навчання після здобуття освітнього рівня молодшого спеціаліста (за умови наявності сертифікатів ЗНО).
Окрім того, передбачена можливість виконання вимог до зарахування через електронний кабінет з використанням кваліфікованого електронного підпису вступника, що спростить процес подачі оригіналів документів, а також зменшить черги в приймальних комісіях влітку.
Вступникам на спеціальності «Стоматологія», «Медицина» та «Педіатрія» для того, щоб взяти участь у конкурсному відборі, потрібно буде мати щонайменше 150 балів із другого та третього конкурсних предметів. Однак ця вимога не буде поширюватися на тих, чий конкурсний бал буде вище 175. Обов’язковими предметами ЗНО для вступу на ці спеціальності будуть українська мова та математика, а третім предметом вступник може обрати біологію, хімію або фізику.
Також наступного року для більшості спеціальностей значно розширений перелік предметів ЗНО, які можуть використовуватись як третій конкурсний предмет.
У 2021 році буде встановлено обмеження кількості заяв, які вони зможуть подати на контрактну форму навчання – загалом не більш ніж 30 заяв.
Для отримання важливої інформації про основні події проведення вступної кампанії приєднуйтеся до сторінок Вступна кампанія в Telegram або Абітурієнт і Освіта.ua у Facebook.