12 жовтня відбулося чергове засідання Школи молодого вчителя.
» Новини
12 жовтня відбулося чергове засідання Школи молодого вчителя.
У рамках декади гуманітарних дисциплін 12 листопада 2017 року відбувся круглий стіл - презентація «Українська мова серед інших мов світу», організаторами якого виступили колегіанти 21 та 42 груп.
12 жовтня колегіанти 42 групи запросили на виховну годину, присвячену Дню захисника Вітчизни, учасницю АТО, сержанта 72 ОМБр Бацак Жанну Володимирівну, маму учня Бацака Андрія.
11 жовтня 2017 року в рамках декади гуманітарних дисциплін відбулась учнівська наукова конференція «Літературні премії України в XXI столітті».
10 жовтня в Білоцерківському колегіумі був проведений День усмішки! Учні 5 та 6 класів брали участь у конкурсі на найкращий смайлик, де переможцями стали колегіанти 6-А класу.
Також у рамках даного заходу був проведений квест, у якому 1 місце посіли учні 5-Б класу.
А от чудовим завершенням Дня усмішки став концерт організований юними колегіантами. Усі присутні отримали море позитивних вражень від виступу учнів 5-А класу з неймовірним флешмобом "Don`t worry, be happy!", а також приємно здивував сюрприз від гостей свята, танцювального гурту "Mix dance".
10 вересня 2017 року у 31 групі відбувся позакласний захід "Жінки у творчій долі Оноре де Бальзака". У романтичній атмосфері учні глибше познайомилися з біографією письменника, дізналися про жінок, які зіграли визначну роль у його житті. А також дізналися про його зв'язки з Україною та долучилися до скарбниці музичного мистецтва, прослухавши твори Бетховена, Шопена, Леграна.
9 жовтня 2017 року стартував колегіальний тиждень гуманітарних дисциплін. Кафедра іноземних мов розпочала тиждень квест-грою серед учнів 11 та 21 групи, що присвячена Дню книги рекордів Гіннеса.
9 жовтня 2017 року у рамках тижня педмайстерності вчителів гуманітарного циклу у 31 групі філологічного профілю учителем української мови та літератури Дудкою Л. В. було проведено учнівську конференцію “Жанр і художні особливості роману “Хіба ревуть воли, як ясла повні?”. Значення творчості Панаса Мирного в українській літературі”.
Творчість Панаса Мирного є органічним продовженням шевченківського служіння народові. Його полум’яне слово було спрямоване на захист народних інтересів. Твори письменника показали різні сторони життя народу з усім розмаїттям людських характерів. Справжньою симфонією народного життя називають високохудожній роман «Хіба ревуть воли, як ясла повні?».
Мета учнівської конференції - глибше зрозуміти світ Панаса Мирного, розкрити особливості художньої манери письменника-реаліста.
Учнівська конференція — це важлива форма навчання, яка сприяє формуванню знань, умінь і навичок учнів, їх закріпленню та вдосконаленню, поглибленню й систематизації; це комплексна форма узагальнення результатів самостійної пізнавальної діяльності учнів під керівництвом учителя, що здійснюється завдяки спільним зусиллям учителя й учнів.
Урок-конференцію проведено за таким планом:
1. Твір Панаса Мирного та Івана Білика «Хіба ревуть воли, як ясла повні?» — соціально-психологічний роман. ( Саміщенко Анастасія).
2. Світогляд українських селян середини XIX ст. за романом «Хіба ревуть воли, як ясла повні?». (Новосельська Злата)ю
3. Роль портретних характеристик у творенні літературних образів. (Ладняк Людмила).
4. Пейзаж у романі — важливий засіб змалювання психологічного стану героїв. (Лісовицька Олександра).
5. Прислів’я, приказки та авторські афоризми у творі, їх роль. (Звичайний Ярослав).
6. Прообрази (прототипи) персонажів роману і спорідненість їх з літературними.(Дабіжа Марія).
7. Єдність національного та загальнолюдського у творчості Панаса Мирного. (Муронець Аліна).
8. Народність творчості Панаса Мирного. (Гоменюк Марина).
9. Новаторство Панаса Мирного як майстра художнього слова. ( Дудко Вікторія).
10. Вплив творчості Панаса Мирного на сучасних йому прозаїків і письменників пізніших часів. (Чорна Яна).
11. Вшанування пам’яті Панаса Мирного. (Ольшевська Марія).
Усі учні підготували цікаві та грунтовні повідомлення, створили мультимедійні презентації, продемонстрували вміння визначати ідею твору, вказувати місце роману в історії світової психологічної прози, наводити конкретні приклади на підтвердження високої майстерності Панаса Мирного.