У межах акції "16 днів проти насильства" з ліцеїстами 31 групи були проведені тематичні виховні години.
» Новини
У межах акції "16 днів проти насильства" з ліцеїстами 31 групи були проведені тематичні виховні години.
14 грудня 2021 року у ліцеї "Білоцерківський колегіум" для учнів 5-Б класу відбулося свято, яке вже стало доброю традицією - "Посвята в колегіанти".
Під час свята панувала атмосфера гарного настрою, виру почуттів та позитивних емоцій.
Із вітальним словом до усіх присутніх звернулася директор ліцею Г.М. Склярова.
Учні 5-Б класу склали присягу колегінта, яку провели члени колегіального братства на чолі із його головою, колегіантом 42 групи, Комісаром Миколою. А після прийняття присяги усі новоприбулі учні одягли конфедератки, підтвердивши цим уже і свою причетність до колегіального братства.
Колегіальне братство міцне і надійне,
адже ми – єдина сім’я,
а колегіум – не просто школа.
Це – родина, високість духу і високість чину.
І недарма девізом колегіантів уже 14 років поспіль є слова:
Ми ще сягнем здобутків променистих,
Таланти квітуватимуть, як сад.
А нині хай почує рідне місто:
Віват, колегіум! Колегіум, віват!
З 429 робіт було відібрано 30 найкращих, серед них є й подкаст «Емоційний інтелект як ключ до успіху» учениці 31 групи Осаволюк Дарії.
Це велике досягнення, адже Дарія - єдина фіналістка з Білої Церкви і друга з Київської області.
Автори 12 робіт із найвищими оцінками журі стануть переможцями конкурсу та приїдуть у Київ, щоби познайомитися з відомими українськими журналістами та навіть створять разом із ними матеріали.
Обов’язково прослухайте аудіосюжет за посиланням:
З метою привернення уваги учасників освітнього процесу до проблеми насильства у суспільстві та попередження негативних явищ, що можуть призвести до насилля або спровокувати його вчинення, у ліцеї «Білоцерківський колегіум» відбулася акція «16 днів проти насильства».
Практичним психологом та соціальним педагогом було проведено тренінгове заняття «Ми проти насилля».
Проведений захід, спонукав до аналізу власних дій, вчинків, переосмислення цінностей. Сприяв вихованню в учнів людяності, відповідальності, любові до ближнього, поваги до гідності іншої людини, свідомого ставлення до своїх прав та обов’язків, а також шанобливе ставлення до людей (дітей) з інвалідністю, хворих на ВІЛ.
У ліцеї "Білоцерківський колегіум" проходять заходи до Дня відповідальності людини та вшанування пам’яті Богдана Гаврилишина. Класні керівники проводять виховні години, присвячені Дню відповідальності людини та вшанування пам’яті Богдана Гаврилишина, під час яких знайомлять учнів з життєвим шляхом Богдана Гаврилишина.
Богдан-Володимир Дмитрович Гаврилишин — український, канадський, швейцарський економіст, громадський діяч, меценат, колишній член Римського клубу, іноземний член НАН України, президент Фонду Богдана Гаврилишина. Був громадянином Канади.
У 2010 році Б. Д. Гаврилишиним було засновано Благодійний Фонд «Богдана Гаврилишина», місією якого стала підготовка нової генерації молодих українців, здатних на власному досвіді осягнули особливості функціонування найкращих країни Європи та сформувати критичну масу людей, яка трансформує Україну.
У 2014 році під час Революції гідності Богдан Гаврилишин створив документ – «Декларацію відповідальності людини», у 15 пунктах якої він відобразив різні відповідальності людини, які можуть стати дороговказами до більш демократичного, інклюзивного та ефективного суспільства з точки зору гуманістичних цінностей.
16 липня 2021 року Верховна Рада України проголосувала за прийняття постанови Про встановлення Дня відповідальності людини 19 жовтня на день народження Богдана Гаврилишина.
Для учнів 5-Б класу було проведено виховну годину, присвячену Дню відповідальності людини та вшанування пам’яті Богдана Гаврилишина, під час якої учні ознайомились з життєвим шляхом Богдана Гаврилишина, переглянувши відео про його життя, діяльність та вшанували пам'ять про нього.
У ліцеї "Білоцерківський колегіум" розпочався загальноукраїнський "Тиждень доброчесності".
Головна мета тижня – ознайомити учнів з поняттям "Доброчесність"; створити умови, за яких діти зможуть, в першу чергу, поставити собі запитання, які вони ніколи раніше не ставили та не думали про них.
Для учнів 5-Б класу було проведено "Магічний урок доброчесності", під час якого вони мали змогу поставити найголовніші питання: Як це бути доброчесним? Як варто вчинити в тій чи іншій ситуації, коли рішення не є очевидним? А відповіді на свої запитання учні віднайшли в презентації та друкованих матеріалах із завданнями для їх інтерактивної участі від Офісу розбудови доброчесності НАЗК.
Тиждень доброчесності присвячений ознайомленню учнів з самим поняттям "доброчесність" та усвідомленням того, які наслідки несе недотримання правил академічної доброчесності зокрема. Крім цього, учні 42 групи вивчили що таке корупція та які її прояви в реальному житті. Під час виховної години ми обговорили ці поняття, які їх прояви в шкільному житті, а також обговорили які є рішення ситуацій, які виникають в навчальному процесі.
У рамках проведення цього тижня в ліцеї на інформаційній дошці розміщені матеріали для ознайомлення учнівської молоді з принципами доброчесності у вигляді цікавих фактів.
Ми всі хочемо жити в розвиненому середовищі, яке базується на взаємній повазі, честі та гідності. Тож будьмо доброчесними!
Знайомтесь: Гецко Артем, учень 9 класу Ліцею «Білоцерківський колегіум» Білоцерківської міської ради, посів ІІІ місце в групі 8 – 9 класи.
«Дуже радий, що взяв участь в олімпіаді з філософії, на перемогу не сподівався» – розповідає Артем. – Це було, скоріше, навчання, знайомство з філософією, цікавими науковцями й письменниками, які читали нам лекції під час підготовки до написання есе. Хочу продовжувати свої спроби у філософії в системі МАН: буду писати наукову роботу з філософії, наступного року теж візьму участь в олімпіаді, можливо, зможу позмагатися в написанні есе англійською мовою»
Всеукраїнська олімпіада з філософії для школярів проводиться Національним центром «Мала академія наук України» щороку й відповідає статуту Міжнародної олімпіади з Філософії (International Philosophy Olympiad), що відбувається за підтримки ЮНЕСКО. Завдання олімпіади – сприяти популяризації та поширенню філософської освіти, розвивати здатності до етичної рефлексії, критичного, креативного, турботливого мислення у здобувачів освіти; підвищувати інтерес учнів до вивчення філософії та філософування, спонукати до філософського осмислення науки, мистецтва, суспільного життя.
Олімпіада є добровільним відкритим змаганням для учнів 8-11 класів з усіх регіонів України. Конкурсні випробування полягають у написанні філософського есе.
Переможець олімпіади – автор найкращого есе англійською мовою – представлятиме Україну на Міжнародній олімпіаді з філософії.
Побажаймо успіху Артему й усім, хто не байдужий до філософії, пізнання й Малої академії наук!