Білоцерківський колегіум

Знання є сила, освіта - капітал.
Отто Вільман

Ukraine   English   Deutsch   France   Spain

День пам’яті жертв геноциду кримськотатарського народу

18 травня 2021 року учні 5-Б класу вшанували пам’ять жертв геноциду кримськотатарського народу. У цей день увесь світ відзначає День боротьби за права кримськотатарського народу. Ліцеїсти переглядали відео і були вражені, що під час основної хвилі депортації (18-20 травня) було  виселено 180014 осіб, для перевезення яких було використано 67 ешелонів. Депортація мала катастрофічні наслідки для кримських татар у місцях заслання. Протягом року до завершення війни від голоду, хвороб та виснаження загинуло понад 30 тисяч кримських татар.

Ми пам’ятаємо!!!

День пам’яті жертв геноциду кримськотатарського народу

День пам’яті жертв геноциду кримськотатарського народу

День пам’яті жертв геноциду кримськотатарського народу

День пам’яті жертв геноциду кримськотатарського народу


 

До Дня пам’яті жертв геноциду кримськотатарського народу

18 травня в Україні вшановують День пам'яті жертв геноциду кримськотатарського народу - пам’ять про злочинні акції, сплановані керівною верхівкою колишнього СРСР та здійснені радянськими каральними органами у 1944 році, які призвели до масових людських жертв та завдали непоправної шкоди кримськотатарському народу, розвитку його культури, трагічними чином вплинули на його історичний шлях. 

Саме 18 травня 1944 року розпочалася операція з депортації кримських татар (під час головної хвилі депортації 18-20 травня було виселено 180 014 осіб), а також відзначають його як День боротьби за права кримськотатарського народу. 


 

Уроки медіаграмотності на тему: "Правда чи фейк?"

Інтернет – дуже потужний ресурс, який значно полегшує життя людини та відкриває майже необмежені можливості. Але разом з тим, в Інтернеті приховано досить багато небезпек як для дітей, так і для дорослих. Знання цих небезпек дозволить їх уникнути.

Таким чином учні 5-Б класу ознайомилися із порадами, як виявляти фейки, як перевірити і відрізнити реальну людину, яка готова «втертись» у довіру, як спілкуватись в Інтернеті та чи варто ділитись приватною інформацією при спілкуванні онлайн. Також ліцеїсти пройшли тест «Білборд», який допоміг зрозуміти загрози і реалії онлайн-спілкування і шляхи вирішення проблем, що виникають при цьому.

 

Вітаємо!!!

 

Вітаємо!!!

 

Зварич Олександру, ученицю 22 групи, з І місцем у міському естетично-етнологічному онлайн-конкурсі "Я - українка і цим пишаюсь!"

 

Вітаємо!!!

 

Бажаємо творчого натхнення і нових перемог!





 

Всеукраїнський онлайн-конкурс дитячого малюнка «Я і мої права»

Сміливі, творчі та талановиті учні ліцею "Білоцерківський колегіум" взяли участь у Всеукраїнському онлайн-конкурсі дитячого малюнка «Я і мої права» до 25-річчя Конституції України.

Всеукраїнський онлайн-конкурс дитячого малюнка «Я і мої права»

Всеукраїнський онлайн-конкурс дитячого малюнка «Я і мої права»

Всеукраїнський онлайн-конкурс дитячого малюнка «Я і мої права»




 

Як навчити учнів відрізняти фейки від правди?

З учнями 21 групи була проведена виховна година про безпеку в Інтернеті, зокрема про правильне поводження з інформацією. Ми живемо в добу раціонального незнання. Неймовірно швидко інформація народжується, знецінюється і застаріває. Стало важче не тільки відстежувати, що відбувається, а й довіряти прочитаному. Саме тому необхідно знати алгоритми перевірки інформації та інструменти, які у цьому допоможуть. У нагоді стала розробка уроку від Дитячого фонду ООН (ЮНІСЕФ) та ГО “Смарт освіта”.

Дев’ятикласники ознайомилися із порадами, як ідентифікувати фейки, як перевірити на достовірність відео чи фото, як відрізнити блогера-експерта у певній галузі від псевдоексперта.

Колегіанти 21 групи на прикладі кількох статей навчилися аналізувати та перевіряти інформацію та наочність до неї. Також школярі на основі отриманих теоретичних знань та практичних навичок склали власну пам’ятку «Відео: факт чи фейк?».

Як навчити учнів відрізняти фейки від правди?

Як навчити учнів відрізняти фейки від правди?

Як навчити учнів відрізняти фейки від правди?


 

Військово-патріотична гра "Сокіл" ("Джура")

Учні ліцею "Білоцерківський колегіум" взяли участь у Всеукраїнській військово-патріотичній грі «Сокіл»(«Джура»).

Метою заходу є патріотичне виховання на засадах національної гідності, високої самосвідомої, активної громадянської позиції, здорового способу життя та готовності обороняти рідну землю.

Команду ліцею «Білоцерківський колегіум» представляв рій «Січові стрільці». Колегіанти пройшли 4 етапи гри: "Відун", "Тактична медицина", "Топографія", "Саперна справа" та впоралися з усіма завданнями.


 

Навчальна практика

НАУКОВО-ДОСЛІДНИЦЬКА РОБОТА


Захист наукових проектів у 5-А класі

Готувати вдома завжди цікаво. А приготування вишуканих страв надихає на творчість і стимулює до пошуку нових ідей. Тож юні колегіанти, учні 5 - А класу, випробували себе у ролі науковців-дослідників і підготували збірку найпопулярніших страв країн світу англійською мовою.

Навчальна практикаНавчальна практикаНавчальна практикаНавчальна практика

Навчальна практика

 

Захист наукових робіт у 5-Б класі

Кожне десятиліття, а може, і кожен рік відкриває нових геніїв, які створюють новаторські винаходи в різних галузях. Але траплялися значні технологічні прориви; винаходи людства, що змінили світ, кардинально покращили спосіб життя людей, зробили світ розумнішим, кращим, а іноді навіть веселішим.

Під час написання наукової роботи, учні 5-Б зосередились саме на тих винаходах, що зустрічаються в повсякденному житті та дослідили історію їх виникнення. На додачу, у своїх роботах вони мали змогу оцінити користь та потребу людства в даних предметах, знайшли та описали серед величезної кількості винаходів дійсно знакові, які змінили цей світ докорінно, а саме: праска, автомобіль електромобіль, пральна машина, папір, книга, електрична лампочка, фотографія, годинник, комп'ютер, інтернет, телевізор тощо.

Слід відмітити рівнем підготовки та самостійності при написанні та захисті наукових робіт таких учнів: Атаманенко Марію; Болобан Володимира, Гарнеду Кіріла, Данилич Єву, Древаль Вероніку; Іщенко Єву, Караульщук Марію, Коморченко Анну, Сокола Єгора, Сороку Андрія,  Тарасова Максима, Черненка Трохима, Шеремета Назара, Шумигора Андрія, Швець Дар'ю.

Навчальна практикаНавчальна практикаНавчальна практикаНавчальна практикаНавчальна практикаНавчальна практика

 

Захист наукових проектів у 6-А класі

У ході своїх досліджень кожен учень ознайомився з літературним твором та фільмом або мультиплікацією, за його мотивами, намагаючись віднайти схоже та відмінне, зрозуміти, у чому полягають основні відмінності передачі емоцій героїв та опису подій сюжету.

Результати своїх досліджень діти представили у вигляді презентацій та виступів на початку травня на нашій класній науковій конференції.

Кожна робота є унікальною та цікавою, але хотілося б відмітити роботи таких учнів, як: Бесага Сергій, Гуцал Любов, Кононенко Анастасія, Кукса Ксенія, Травкова Вероніка, Макаров Максим, Оберемчук Даніїл.

Бажаємо нашим юним науковцям не зупинятись на досягнутому тадосліджувати нові горизонти!Навчальна практикаНавчальна практикаНавчальна практика

 

Захист наукових проектів у 6-Б класі

Мабуть, усі люблять мандрувати і з нетерпінням чекають нових вражень та пригод. Така можливість з'явилася в учнів 6-Б класу, які у рамках роботи над проектом "Пам'ятники літературним героям у світі", здійснили віртуальну подорож до різних країн, де познайомилися з цікавими та незвичайними пам'ятниками персонажам літературних творів.

Під час роботи над проектом шестикласники працювали у групах та індивідуально. Учні дізналися багато нового про історію, літературних персонажів та письменників, навчилися шукати потрібну інформацію і презентувати результати свого дослідження.

Кожна робота була цікавою, яскравою та інформативною. Але презентації проектів Бондаренка А., Назарова Д., Назарова А.; Горобця В., Колюшева А., Сакових А.; Бойко В., Нестеренко Д., Добровольської Д.; Кучеренка Н.; Пащенко Д., Цибровської М. були креативними та оригінальними.

Бажаємо нашим юним дослідникам натхнення та нових досягнень!

Навчальна практикаНавчальна практика

 

Захист наукових проектів у 7-А класі

Більше двох мільйонів людей у світі розмовляють англійською мовою. У багатьох країнах вона є офіційною. Проте усі вони знаходяться у різних частинах планети і відрізняються одна від одної. Природа цих країн, їхні кліматичні умови, спосіб життя та люди дуже відрізняються. Кожна країна має власні звичаї, традиції, свята.

Не дивлячись на те, що мова у них спільна, проте за рахунок впливу різних чинників, вона зазнала певних змін на різних рівнях мови. Саме тому учням було запропоновано підготувати проект на тему "Культурні та лінгвістичні особливості англомовних країн". Під час написання наукової роботи, учні зосередилися саме на лексичному рівні мови та дослідили відмінності англійської у різних країнах. На додачу, у своїх роботах вони мали змогу ознайомитися із культурними особливостями певної країни, знайти та описати якийсь цікавий аспект, який не буде схожим ні на що інше. Більшість учнів відповідально поставилися до завдання і показали високий рівень підготовки, адже захист наукової роботи - важлива та невід'ємна частина проходження практики.

Навчальна практикаНавчальна практика

 

Захист наукових проектів у 7-Б класі

27 квітня 2021 року відбувся захист курсових проектів учнями 7-Б класу на тему: "Вулиця, на якій я живу". Учні досліджували походження назви вулиць міста Біла Церква, їх зміну впродовж років, розташування на карті, а також громадські та культурні пам'ятки, що знаходяться на них. Кожен учень зробив презентацію про ту вулицю, на якій він живе. До роботи долучилися і батьки, то ж ми отримали сімейні проекти.

Метою проекту було: зацікавити дітей історією свого міста, відкрити їм нові недосліджені сторінки живої пам'яті.Навчальна практика

 

Захист наукових проектів у 11 групі

Навчальна практика

Навчальна практикаНавчальна практика

 

Захист наукових проектів у 12 групі

Під час виконання першого курсового проекту учні удосконалювали свої знання, уміння і навички з різних предметів, проводили дослідження, робили складні розрахунки фізичних задач, та комбінували це все зі спеціальними комп'ютерними програмами для досягнення гарного кінцевого результату. Кожен учень старанно готувався не лише до дослідження у роботі і її написання, а також до захисту самого проекту, всі учні класу приготували яскраві та змістовні презентації, підготували багато наочності на захист та володіючи матеріалом, давали відповіді на запитання, поставлені науковими керівниками.

Після завершення захисту 12 учнів класу отримали високий результат: Чиж Вікторія, Марищенко Діана, Босенко Олена, Жила Іван, Колюшева Вероніка, Кулеша Ілля, Лагутіна Діана, Шнек Аріна, Безверхня Вікторія, Біленька Софія, Білоус Катерина, Коновал Вероніка.

Саме ці учні старанно працювали над проектами їх захист захопив як членів журі, так і інших виступаючих дітей.Навчальна практикаНавчальна практикаНавчальна практика

 

Захист наукових проектів у 21 групі

Навчальна практикаНавчальна практика

 

Захист наукових проектів у 22 групі

Навчальна практикаНавчальна практика

 

Захист наукових проектів у 23 групі

Навчальна практика

 

Захист наукових проектів у 31 групі

Навчальна практика

 

Захист наукових проектів у 32 групі

Навчальна практика

Навчальна практика

 

Захист наукових проектів у 33 групі

Навчальна практика




 

Гурток "Радіотеатр"

З 2015 року Україна розпочала нову традицію відзначення 8 та 9 травня в європейському дусі пам’яті та примирення. 

День пам’яті та примирення та День перемоги над нацизмом у Другій світовій війні символізує не тріумф переможців над переможеними, а має бути нагадуванням про страшну катастрофу Другої світової війни та застереженням, що не можна розв’язувати складні міжнародні проблеми збройним шляхом, ультиматумами, агресією, анексією.

 

Презентація Фонду захисту біорізноманіття України

05 травня 2021 року вчителі біології, педагог-організатор та лідери учнівського самоврядування долучилися до презентації Фонду захисту біорізноманіття України та онлайн-зустрічі із Миколою Глухеньким, керівником напряму точкового ревайлдингу Фонду захисту біорізноманіття України.

Фонд захисту біорізноманіття України залучає українців до захисту біорізноманіття через популяризацію важливих тем, прагне виховати нову генерацію відповідальних громадян, здатних створювати природорієнтовані рішення, враховувати біорізноманіття в своєму житті та бути проактивними в сфері його захисту.

Презентація Фонду захисту біорізноманіття України

Презентація Фонду захисту біорізноманіття України

Презентація Фонду захисту біорізноманіття України

Презентація Фонду захисту біорізноманіття України


 

Опитування

Архів новин

Травень 2024 (10)
Квітень 2024 (26)
Березень 2024 (34)
Лютий 2024 (29)
Січень 2024 (40)
Грудень 2023 (35)
м. Біла Церква, бульвар Олександрійський, 149. тел. (04563) 6-03-90, (04563) 6-45-70 bckolegium{a}ukr.net

Схема проїзду
MakeUp © 2010 Арт-Студия Foto-Fact
Copyright © 2010 -    Білоцерківський колегіум