Білоцерківський академічний
ліцей «Колегіум»

Знання є сила, освіта - капітал.
Отто Вільман

Ukraine   English   Deutsch   France   Spain

Міжнародний математичний конкурс «Кенгуру»

2014-2015 н.р.

19 березня  2015р.  відбулася Міжнародна математична  гра «Кенгуру» (II етап).  Учасники гри  мали можливість  не тільки позмагатися, а й  перевірити свої  знання  з математики.  Хотілося б висловити слова вдячності  всім учасникам, які намагалися розв’язати  цікаві завдання конкурсу.

 Особливість  конкурсу  полягає  у  тому , що ані переможців, ані переможених немає. Кожна дитина знає ,що це - насамперед  особиста перемога. Серед «кенгурят» ,  які  зацікавились  математикою , найактивнішими виявились  учні  5-А класу(I етап-13, II етап- 4 учні ). Приємно відмітити, що Слободянюк Валерія, Прибульська Марія, Дмитрашко Карина  змагалися двічі -і в I , і в II етапах. Бажаємо  їм  стрімких математичних злетів  та залишатися яскравими « зірочками-прикладами»  для  старших колегіантів!

Своє мислення та математичну спритність   випробували 36 учасників.   З них показали високий рівень і отримали червоний сертифікат 2 учні:

Прибульська Марія – 5-А клас

Тетеріна Діана – 12 гр.

Показали достатній рівень і отримали синій сертифікат 14 учнів:

5-А клас

Слободянюк Валерія

11 група

Дзюба Марія

Шевченко Катерина

Ситник Яна

Погорецька Анастасія

12 група

Марченко Єлизавета

21 група

Балас Наталія

Скрипченко Анастасія

Матусевич Ангеліна

Лук’яненко Дмитро

Матусевич Ірина

31 група

Топчій Владислав

42 група

Бровченко Тетяна

Іванець Юлія

Решта (20 учнів) отримали зелений сертифікат учасника Міжнародного  математичного конкурсу "Кенгуру":

5-А клас

Дмитрашко Карина 

Таранченко Анна

11 група

Нагорна Анастасія

Колісник  Єлизавета

12 група

Бурдакова Вікторія

 Рижук Софія

Коток Владислав

Марченко Артем

21 група

Гребенко Ілля

Пономаренко Олексій

22 група

Бондар Ліна

Козловська Ангеліна

Редько Олександр

Бабенко Ілля

31 група

Ткач Дмитро

32 група

Кучинська  Інеса

ГоловаченкоАнгеліна

Ліченко Олександра

Линник Олександра

Цесарський Артем

Бажаємо нових   перемог  та дякуємо за математичну завзятість!  До нових зустрічей у чарівній країні МАТЕМАТИКА !

У 2013-2014 н.р. у Міжнародному конкурсі взяли 78 учасників з числа колегіантів

У 2011-2012 навчальному році своє мислення та математичну спритність випробували 113 учасників.

У 2010-2011 навчальному році в конкурсі взяли участь 142 учні 8-11класів, що становить 53% від загальної кількості учнів колегіуму.

У 2009-2010 навчальному році в конкурсі взяли участь 145 учнів 8-х та 9-х класів, що становить 54% від загальної кількості учнів колегіуму.

Нагороджено:

  • Червоним сертифікатом (відмінний результат) – Поліщук Аліну ученицю 21 групи (9 клас).
  • Синім сертифікатом (добрий результат): Байдюк Т.11 група (8 клас), Борщевський В.11 група (8 клас), Горбатюк Б. 11 група (8 клас), Доманська В. 11 група (8 клас), Карасьова Ю. 11 група (8 клас), Кононець В. 11 група (8 клас), Лисак С. 11 група (8 клас), Панченко О. 11 група (8 клас), Петрашевська К. 11 група (8 клас), Прокопович О. 11 група (8 клас), Родіонова О. 11 група (8 клас), Редченко А. 11 група (8 клас), Самар В. 11 група (8 клас), Торчинська Б. 11 група (8 клас), Удод В. 11 група (8 клас), Фурсенко В. 11 група (8 клас), Черненко В. 11 група (8 клас), Федорчук Ю. 22 група (9 клас), Олешко О. 22 група (9 клас), Косяк Н. 22 група (9 клас),  Чигирин Ю 22 група (9 клас), Бойко А. 22 група (9 клас), Балас В. 22 група (9 клас), Брайченко С. 22 група (9 клас), Ільченкайте В. 23 група (9 клас), Артеменко М. 23 група (9 клас), Кириченко А. 23 група (9 клас), Банківська В. 23 група (9 клас), Кривенко І. 23 група (9 клас), Грабовська Т. 23 група (9 клас), Яцька Е. 23 група (9 клас), Кацалап Т. 23 група (9 клас), Ігнатовська В. 23 група (9 клас), Бікінєєва П. 23 група (9 клас), Кузнєцов М. 23 група (9 клас), Теличко Г. 23 група (9 клас), Ярошенко А. 11 група (8 клас), Шевчук І. 11 група (8 клас), Ягольнік Є. 11 група (8 клас), Рябоконь Ю. 11 група (8 клас), Красножон Я. 11 група (8 клас), Сліпенчук В. 13 група (8 клас).

У 2008 – 2009 навчальному році в конкурсі взяли участь 73 учні 8-х. та 10-х. класів, що становить 60% від загальної кількості учнів колегіуму.

Найкращі результати отримали:

Фертюк Олександр 31 група (10клас), Ковбаса Тетяна 31 група (10 клас), Лавренчук Ігор 31 група (10 клас), Безлобов Юрій 31 група (10клас), а учень 11 групи (8 клас) Миколаєць Дмитро за найкращий отриманий результат був нагороджений путівкою до літнього табору від оргкомітету Міжнародної математичної гри «Кенгуру» (м. Яремча, серпень 2009року).

Учень 31 групи (10 клас) Фертюк Олександр захищав честь м. Білої Церкви на тренінгах та змаганнях у цьому ж таборі.

 

Мала академія наук(секція математики)

2013-2014 навчальний рік:

ІІ місце

 Бондарук Сергій, 42 група, секція математики, тема роботи: «Форми переходу правильних пірамід», науковий керівник Козаченко О.І.;

 Ткач Дмитро, 21 група, секція експериментальної фізики, тема роботи: «Виготовлення подільника напруги та дослідження частотного діапазону голосу людини», науковий керівник Тимошенко Ю.І.

 ІІІ місце

 Топчій Владислав, 21 група, секція прикладної математики, тема роботи: «Формула Піка та її практичне застосування», науковий керівник Бесараб В.О.;

 Воскобойник Поліна, 32 група, секція мультимедійних систем, навчальних та ігрових програм, тема роботи: «Мультимедійний посібник із географії для 8 класу», науковий керівник Петровський С.А.

 2012-2013 навчальний рік:

Бурилкіна Олена, 32 група (10 клас), секція математики, посіла 2 місце на І (міському) етапі. Тема роботи: "Ірраціональні числа та вирази", науковий керівник Козаченко О.І.

Гольдич Олександр, 43 група (11 клас), секція прикладної математики, посів 2 місце на І (міському) етапі. Тема роботи "Математична обробка результатів вимірювань силової неоднорідності автомобільних шин", науковий керівник Цибко В.В.

Самар Валентин, 43 група (11 клас), секція екологічно безпечних технологій та ресурсозбереження, посів 3 місце на І (міському) етапі. Тема роботи: "Оцінка забрудненості  природного середовища на прикладі сміттєзвалища ТПВ", науковий керівник Цибко В.В.

Пономаренко Анастасія, 21 група (9 клас), секція експериментальної фізики, посіла 2 місце на І (міському) етапі. Тема роботи: "Використання термістора для вимірювання температури", науковий керівник Тимошенко Ю.І.

2011 – 2012 навчальний рік:

Гольдич Олександр, 33 група (10 клас) - “Статистичні методи управління якістю” (секція: прикладна математика), 3 місце, вчитель Цибко В.В.;

Самар Валентин,  33 група (10 кл.) - “Використання методу прийняття рішення при моделюванні вибору лікарських препаратів з урахуванням фінансової спроможності пацієнта” (секція: математичне моделювання), 3 місце, вчитель Цибко В.В.;

Кашенець Микола, 22 група (9 кл.) - “Геометрія шахової дошки” (секція: прикладна математика), 2 місце, вчитель Бесараб В.О.;

Кабачій Аліна,  22 група (9 кл.) - “Діофантові рівняння та їх практичне застосування” (секція: математика), 3 місце, вчитель Бесараб В.О.;

Зінченко Юліан,  41 група (11кл.) - “Виготовлення оптичного телескопа” (секція: астрономія та астрофізика), 2 місце, вчитель Тимошенко Ю.І.

Шашурін Андрій, 33 група (10 кл.) - “Створення прикладної програми: “Координатний метод побудови геометричних фігур” (секція: технології програмування), 3  місце, вчитель Петровський С.А.

2010-2011 навчальний рік:

Під керівництвом вчителя Козаченко О.І. учениця 33 групи (10клас) Поліщук Аліна написала науково-дослідницьку роботу «Рівняння та нерівності з параметрами», яка на І (міському) етапі посіла - 2 місце

Під керівництвом вчителя Цибко В.В. учень 23 групи (9 клас) Самар Валентин  написав науково-дослідницьку роботу «Використання трикутника Паскаля у моделюванні природних процесів», яка на І (міському) етапі посіла - 3 місце 

2009-2010 навчальний рік:

Під керівництвом вчителя Гайдаєнко О.А. учениця 42 групи (11 клас) Ткач Тетяна написала науково-дослідницьку роботу «Альтернативні джерела енергії», яка на І (міському) етапі посіла - 1 місце, на ІІ (обласному) етапі – 3 місце.

Під керівництвом вчителя Орлюк Л.В. учень 21 групи (9 клас) Гаврилюк Роман  написав науково-дослідницьку роботу «Розвиток байкерського руху в Україні», яка на І (міському) етапі посіла - 2 місце

Під керівництвом вчителя Товт І.С. учениця 42 групи (11 клас) Копестинська Ірина  написала науково-дослідницьку роботу «Сучасне телебачення та його можливості», яка на І (міському) етапі посіла - 3 місце

Під керівництвом вчителя Петровського С.А. учень 41 групи (11 клас) Лавренчук Ігор  написав науково-дослідницьку роботу «Створення прикладної програми: «Координатний метод побудови геометричних фігур» за допомогою мови », яка на І (міському) етапі посіла - 3 місце

Під керівництвом вчителя Козаченко О.І. учень 41 групи (11клас) Крикун Віталій написав науково-дослідницьку роботу «Сучасний погляд на давню теорію», яка на І (міському) етапі посіла - 2 місце. 

2008 -2009 навчальний рік:

Під керівництвом вчителя Козаченко О.І. учень 31 групи (10клас) Крикун Віталій написав науково-дослідницьку роботу «Філософсько-гармонійний погляд на математику», яка на І (міському) етапі посіла - 2 місце.

 
 

Всеукраїнська учнівська універсіада, м. Київ, Київський міжнародний університет

2012-2013 навчальний рік

2011-2012 навчальний рік 

Бікінєєва Поліна, 41 група (11 клас) посіла І місце. Тема роботи: "English idioms as significant language devices used by Bernard Shaw in the play "Pygmalion", керівник Стороженко Н.М.; 

2010-2011 навчальний рік

Півнюк Анастасія  (науковий керівник Кравчук Н.М.) – 1 місце з англійської мови.

Єрмоліна Софія (науковий керівник Шевченко О.М.) – 2 місце з іспанської мови.

2009-2010 навчальний рік

Бугрій Любов (науковий керівник Кравчук Н.М.) – отримала диплом учасника універсіади.

Бікінєєва Поліна (науковий керівник Стороженко Н.М.) – отримала диплом учасника універсіади.

2008-2009 навчальний рік

Бесараб Діана (науковий керівник Стороженко Н.М.) – отримала диплом учасника універсіади.

 

Мала академія наук(секція англійська мова)

2014-2015 навчальний рік:

Козеренко Вікторія, 41 група(11 клас), секція англійська мова, учасник І (міського) етапу. Тема роботи "Лімерик"

2013-2014 навчальний рік:

Паніна Катерина, 41 група(11 клас), секція англійська мова, посіла 3 місце на І (міському) етапі. Тема роботи:"Метафора. Трансформації перекладу метафор в новелі Льюіса Керола "Аліса в країні див"", науковий керівник Стороженко Н.М.

2012-2013 навчальний рік

Кравчук Вероніка, 41 група (11 клас), секція іспанської мови, посіла 2 місце на І (міському) етапі. Тема роботи: "Художні засоби відтворення символічних образів у поезії Г. Лорки", науковий керівник Шевченко О.М.

2011-2012 навчальний рік

Бікінєєва Поліна, 41 група (11 клас) посіла ІІ місце на І (міському) етапі МАН. Тема роботи: "English idioms as significant language devices used by Bernard Shaw in the play "Pygmalion", науковий керівник Стороженко Н.М.;

Зубченко Дмитро, 43 група (11 клас) посів ІІ місце на І (міському) етапі МАН. Тема роботи: "Візуальна інформація у сучасній комунікації", науковий керівник Шевченко О.М.

2010-2011 навчальний рік 

Під керівництвом вчителя Кравчук Н.Л. учениця 41 групи (11 клас) Півнюк Анастасія написала науково-дослідницьку роботу «Мистецтво тайм-менеджементу», яка на І (міському) етапі посіла 2 місце з англійської мови.

Під керівництвом вчителя Шевченко О.М. учениця 21 групи (9 клас) Єрмоліна Софія написала науково-дослідницьку роботу «Національні особливості Іспанії: міфи і реальність», яка на І (міському) етапі посіла - 1 місце з іспанської мови.

2009-2010 навчальний рік

Під керівництвом вчителя Стороженко Н.М. учениця 23 групи ( 9клас) Бікінєєва Поліна  написала науково-дослідницьку роботу «Забобони як частина культури України та Великобританії», яка на І (міському) етапі посіла – 2 місце.

Під керівництвом вчителя Кравчук Н.Л. учениця 42 групи ( 11клас) Бугрій Любов  написала науково-дослідницьку роботу «Молодіжна розмовна лексика», яка на І (міському) етапі посіла – 2 місце.

2008-2009 навчальний рік

Під керівництвом вчителя Стороженко Н.М. учениця 32 групи (10 клас) Бесараб Діана написала науково-дослідницьку роботу «Дослідження можливостей людини у досягненні неймовірного», яка на І (міському) етапі посіла - 3 місце.

 

Участь у Всеукраїнських учнівських олімпіадах з іноземних мов

10 жовтня 2014 рокум в Білоцерківському колегіумі відбувся І етап Всеукраїнських учнівських олімпіад з іноземних мов, в якому взяли участь 50 учнів.

Учнями-переможцями І етапу олімпіади стали:

п/п

ПІП учня

Клас

навчання

Мова

 

Місце, зайняте на І етапі

ПІП учителя, який підготував учня

1.

Морська Лілія Ігорівна

8 (11 група)

англ.

І

Стороженко Н.М.

2.

Токаренко Матвій Ярославович

9 (12 група)

англ..

І

Кравчук Н.Л.

3.

Ткач Дмитро Віталійович

10 (31 група)

англ.

І

Стороженко Н.М.

4.

Козеренко Вікторія Романівна

11 (41 група)

англ.

І

Редченко Т.В.

5.

Чужа Софія Станіславівна

10 (31 група)

нім.

І

Кривуца О.П.

 

Цікаві факти

Бурлак Інна Сергіївна

 

   Соціальний педагог — це фахівець із виховної роботи з дітьми, підлітками, молоддю, дорослими, який покликаний створювати сприятливі соціальні, навчально-виховні умови для розвитку й соціалізації особистості; це спеціаліст, який зайнятий у сфері соціально-педагогічної роботи або освітньо-виховної діяльності; він організовує взаємодію освітніх та позашкільних закладів та установ, сім'ї, громадськості з метою створення в соціальному середовищі умов для соціальної адаптації та благополуччя в мікросоціумі дітей та молоді, їх всебічного розвитку.

   Мета соціально-педагогічної роботи в навчальному закладі - сприяння успішному вирішенню учнями власних проблем. Засоби досягнення цієї мети - вивільнення і розвиток ресурсів учня і його соціального оточення, забезпечення необхідних соціальних змін, навчання, виховання та самовиховання особистості. 

Посадові обов'язки:

   Забезпечує соціально-педагогічний патронаж дітей та молоді в системі освіти, сприяє взаємодії навчального закладу, сім’ї, служб у справах дітей, соціального захисту, центрів соціальних служб для молоді, кримінальної міліції та інших підрозділів державних адміністрацій, органів місцевого самоврядування, неурядових та громадських організацій з метою адаптації дитини до вимог соціального середовища і створення умов для її сприятливого розвитку. 


 

Соціальний педагог Скрипак

Соціальний педагог Скрипак

Скрипак Марія Михайлівна

   Соціальний педагог — це фахівець із виховної роботи з дітьми, підлітками, молоддю, дорослими, який покликаний створювати сприятливі соціальні, навчально-виховні умови для розвитку й соціалізації особистості; це спеціаліст, який зайнятий у сфері соціально-педагогічної роботи або освітньо-виховної діяльності; він організовує взаємодію освітніх та позашкільних закладів та установ, сім'ї, громадськості з метою створення в соціальному середовищі умов для соціальної адаптації та благополуччя в мікросоціумі дітей та молоді, їх всебічного розвитку.

   Мета соціально-педагогічної роботи в навчальному закладі - сприяння успішному вирішенню учнями власних проблем. Засоби досягнення цієї мети - вивільнення і розвиток ресурсів учня і його соціального оточення, забезпечення необхідних соціальних змін, навчання, виховання та самовиховання особистості. 

Посадові обов'язки:

   Забезпечує соціально-педагогічний патронаж дітей та молоді в системі освіти, сприяє взаємодії навчального закладу, сім’ї, служб у справах дітей, соціального захисту, центрів соціальних служб для молоді, кримінальної міліції та інших підрозділів державних адміністрацій, органів місцевого самоврядування, неурядових та громадських організацій з метою адаптації дитини до вимог соціального середовища і створення умов для її сприятливого розвитку.

Соціальний педагог Скрипак

Батькам про права дитини  

Соціальний педагог Скрипак

 

 

Дитина поважатиме права інших людей,-

якщо будуть поважати її права.

 

Права дитини закріплені Конвенцією про права дитини, проголошеною Генеральною Асамблеєю ООН 20.02.1989 р.

 

Кожна дитина має право:

  • на рівень життя, необхідний для фізичного, розумового, морального та соціального розвитку;
  • на захист здоров’я та медично-санітарне обслуговування;
  • на захист від поганого поводження, від відсутності турботи з боку батьків, або тих, хто забезпечує догляд за дітьми;
  • на захист від жорстоких, нелюдських або принизливих для гідності людини видів поводження чи покарання;
  • на захист від будь-якого покарання;
  • на захист від сексуальних домагань;
  • на проживання з батьками та на підтримку контакту з батьками в разі їх розлучення;
  • на вільне висловлювання поглядів з усіх питань, що стосуються життя;
  • на свободу думки, совісті, віросповідання;
  • на особисте життя, на недоторканність житла, таємницю кореспонденції.

Коли права дитини порушено:

  • Коли не забезпечено її безпеку для життя та здоров’я.
  • Коли її потреби ігнорують.
  • Коли стосовно дитини спостерігаються випадки насильства або приниження.
  • Коли порушується недоторканність дитини.
  • Коли дитину ізолюють.
  • Коли дитину залякують.
  • Коли вона не має права голосу у прийнятті важливого для сім’ї рішення.
  • Коли вона не може вільно висловлювати свої думки і почуття.
  • Коли її особисті речі не є недоторканними.
  • Коли її використовують у конфліктних ситуаціях з родичами.
  • Коли дитина стає свідком приниження гідності інших людей.

Як реагує дитина на порушення її прав?

  • Їй стає важко спілкуватися з однолітками і дорослими: (вона поводиться брутально, блазнює, б’ється, замикається в собі тощо);
  • її  турбує особиста безпека і любов до неї;
  • вона часто буває в поганому настрої;
  • може втекти з дому;
  • може приймати наркотики або алкоголь;
  • може робити спроби суїциду (замах на своє життя).

Що можуть зробити батьки для своєї дитини?

  • Пам’ятати, що дитина – це окрема особистість, яка має особисті почуття, бажання, думки, потреби, які слід поважати.
  • Забезпечити її фізичну безпеку. Переконатися, що вона знає телефони 101, 102, 103, 104, імена та телефони близьких родичів і сусідів.
  • Навчити її казати «Ні», навчити захищатися, вміти поводитися безпечно.
  • Негайно припинити фізичну і словесну агресію стосовно дитини та інших людей.
  • Знайти час для щоденної щирої розмови з дитиною. Ділитися з нею своїми почуттями і думками.
  • Пам’ятати про її вік та про те, що вона має свої особливості.
  • Залучити її до обговорення тих сімейних проблем, які можуть бути для неї доступними.
  • Залучати дитину до створення сімейних правил.

Як не зламати дитячі мрії?

Профілактика перевтоми учнів під час навчального процесу

Рекомендації батькам з використання ефективних стратегій вирішення конфліктів

Рекомендації батькам "Ефективне виховання без покарання"

Психолого-педагогічні рекомендації батькам щодо підготовки дітей до нового навчального року

Як підтримати випускника

Рекомендації соціального педагога підліткам

Презентація "Права дитини"

Тренінг для учнів 8-9 класів "Куріння і здоров'я"

Залежність від комп'ютерних ігор

Цікаві факти про здоровий спосіб життя

 

Практичний психолог

Осадча Ірина Ігорівна, практичний психолог

Моє професійне кредо: В кожній людині сонце, тільки дайте йому світити.
Сократ




 

Всеукраїнський конкурс учнівської творчості, присвячений Шевченківським дням

2011-2012 навчальний рік

Учениця 11 групи (8 клас) Пономаренко Анастасія на ІІ (міському) етапі ІІ Міжнародного мовно-літературного конкурсу учнівської та студентської молоді ім. Т. Шевченка посіла 11 місце (учитель П'ятецька А.М.).

Учениця 21 групи (9 клас) Краснікова Анастасія на ІІ (міському) етапі ІІ Міжнародного мовно-літературного конкурсу учнівської та студентської молоді ім. Т. Шевченка посіла 5 місце (учитель Шульга С.В.).

Учениця 31 групи (10 клас) Кривоконь Марія на ІІ (міському) етапі ІІ Міжнародного мовно-літературного конкурсу учнівської та студентської молоді ім. Т. Шевченка посіла 4 місце (учитель Дудка Л.В.).

Учениця 41 групи (11 клас) Редька Марія на ІІ (міському) етапі ІІ Міжнародного мовно-літературного конкурсу учнівської та студентської молоді ім. Т. Шевченка посіла 15 місце (учитель Смаглюк І.І.).

2010-2011 навчальний рік

Учениця  31 групи (10 клас) Редька Марія на ІІ (обласному) етапі Всеукраїнського конкурсу присявченого Шевченківським дням посіла- 3 місце (учитель Смаглюк І.І.).

 2009-2010 навчальний рік

Учень 42 групи (11 клас) Цимбал Ярослав  на ІІ (обласному) етапі Всеукраїнського конкурсу «Об’єднаймося ж, брати мої!» посів ІІІ місце ( учитель Туліветрова Н.М.).

Учениця 21 групи (9 клас) Білецька Олена на ІІ (обласному) етапі Всеукраїнського конкурсу «Об’єднаймося ж, брати мої!» (номінація «Образотворче мистецтво») стала лауреатом конкурсу (учитель Туліветрова Н.М.).

2008-2009 навчальний рік

Учень 32 групи (10 клас) Цимбал Ярослав на І (міському) етапі Всеукраїнського конкурсу учнівської творчості «Об’єднаймося ж, брати мої!» посів -1 місце, на ІІ (обласному) етапі -  3 місце (учитель Туліветрова Н.М.).

 

Опитування

Архів новин

Листопад 2024 (30)
Жовтень 2024 (45)
Вересень 2024 (25)
Серпень 2024 (20)
Липень 2024 (21)
Червень 2024 (14)
м. Біла Церква, бульвар Олександрійський, 149. тел. (04563) 6-03-90, (04563) 6-45-70 bckolegium{a}ukr.net

Схема проїзду
MakeUp © 2010 Арт-Студия Foto-Fact
Copyright © 2010 -    Білоцерківський колегіум