Білоцерківський колегіум

Знання є сила, освіта - капітал.
Отто Вільман

Ukraine   English   Deutsch   France   Spain

Практичний психолог

Кошова Інна Іванівна, практичний психолог

Моє професійне кредо"Мудрий цінує всіх, адже в кожному знаходить хороше"(Б.Моралес)

 

2016/2017 навчальний рік

2016/2017 навчальний рік

 

2015/2016 навчальний рік

2015/2016 навчальний рік

 

2014/2015 навчальний рік

2014/2015 навчальний рік

 

2013/2014 навчальний рік

2013/2014 навчальний рік

 
 

2015/2016 навчальний рік

Що таке самомотивація та як її розвинути?

 

Активне дозвілля влітку

Методичні рекомендації щодо підвищення результативності роботи з обдарованими та здібними учнями

Про здоров"я та не тільки...

Цікаво для всіх!

Рекомендації щодо попередження впливу кіберагресії на дітей та учнівську молодь

На шляху до миробудування та конструктивної взаємодії

Інформація для батьків учнів 5-6 класів

Граємо творчо й весело!

Спробуйте, це цікаво й корисно!

Активне дозвілля

5 способів як скласти ДПА/ЗНО  на «відмінно»  та пережити іспити без стресу і безсонних ночей

Батькам про режим роботи та відпочинку учня під час підготовки до ДПА/ЗНО

Перша допомога після дії стресових факторів

Арт-терапія психологічного здоров'я

Щодо розвитку сили позитивного мислення

Батькам про дисципліну!

Поради вчителям!

10 заповідей свідомого батьківства

СТОП НАСИЛЬСТВУ: інформація для батьків

Способи збереження та зміцнення здоров’я людини в сучасних умовах

Психологічні особливості адаптації учнів підліткового віку до умов навчального закладу (інформація для батьків)

Вікові та психологічні особливості учнів молодшого підліткового віку

Методичні рекомендації щодо налагодження ефективної взаємодії з учнями різних типів темпераменту

Як поводитись під час ЗНО

Як керувати конфліктом

Впізнай себе! 

Співпраця сім’ї та педагогічного колективу у профілактиці насильства в учнівському середовищі

Як запобігти перевантаженню?

Як можна змінити ставлення до життя

Семінар-практикум для практичних психологів на тему «Діяльність психологічної служби по розвитку обдарувань та здібностей учнів в умовах профільної освіти»

Презентація Концепції діяльності психологічної служби з обдарованими дітьми Білоцерківського колегіуму

Розробка заняття для розвитку інтелектуальних здібностей учнів

Розвиток властивостей уваги

Топ-рейтинг «10 найбільш популярних упереджень, стереотипів щодо обдарованих учнів»

Криза дитячо-батьківських стосунків: як діяти батькам? Рекомендації психолога

Пам'ятка для учнів "Якщо хочеш поводитись впевнено"

Підсумки анкетування "Безпека дітей в Інтернеті"

Рекомендації психолога для батьків щодо запобігання негативного впливу Інтернету, комп’ютерних ігор та телебачення на стан психологічного здоров’я дітей та підлітків

Рекомендації психолога для педагогів та класних керівників щодо запобігання негативного впливу Інтернету, комп’ютерних ігор та телебачення на стан психологічного здоров’я дітей та підлітків

 

Цікаві факти

Бурлак Інна Сергіївна

 

   Соціальний педагог — це фахівець із виховної роботи з дітьми, підлітками, молоддю, дорослими, який покликаний створювати сприятливі соціальні, навчально-виховні умови для розвитку й соціалізації особистості; це спеціаліст, який зайнятий у сфері соціально-педагогічної роботи або освітньо-виховної діяльності; він організовує взаємодію освітніх та позашкільних закладів та установ, сім'ї, громадськості з метою створення в соціальному середовищі умов для соціальної адаптації та благополуччя в мікросоціумі дітей та молоді, їх всебічного розвитку.

   Мета соціально-педагогічної роботи в навчальному закладі - сприяння успішному вирішенню учнями власних проблем. Засоби досягнення цієї мети - вивільнення і розвиток ресурсів учня і його соціального оточення, забезпечення необхідних соціальних змін, навчання, виховання та самовиховання особистості. 

Посадові обов'язки:

   Забезпечує соціально-педагогічний патронаж дітей та молоді в системі освіти, сприяє взаємодії навчального закладу, сім’ї, служб у справах дітей, соціального захисту, центрів соціальних служб для молоді, кримінальної міліції та інших підрозділів державних адміністрацій, органів місцевого самоврядування, неурядових та громадських організацій з метою адаптації дитини до вимог соціального середовища і створення умов для її сприятливого розвитку. 


 

Соціальний педагог Скрипак

Соціальний педагог Скрипак

Скрипак Марія Михайлівна

   Соціальний педагог — це фахівець із виховної роботи з дітьми, підлітками, молоддю, дорослими, який покликаний створювати сприятливі соціальні, навчально-виховні умови для розвитку й соціалізації особистості; це спеціаліст, який зайнятий у сфері соціально-педагогічної роботи або освітньо-виховної діяльності; він організовує взаємодію освітніх та позашкільних закладів та установ, сім'ї, громадськості з метою створення в соціальному середовищі умов для соціальної адаптації та благополуччя в мікросоціумі дітей та молоді, їх всебічного розвитку.

   Мета соціально-педагогічної роботи в навчальному закладі - сприяння успішному вирішенню учнями власних проблем. Засоби досягнення цієї мети - вивільнення і розвиток ресурсів учня і його соціального оточення, забезпечення необхідних соціальних змін, навчання, виховання та самовиховання особистості. 

Посадові обов'язки:

   Забезпечує соціально-педагогічний патронаж дітей та молоді в системі освіти, сприяє взаємодії навчального закладу, сім’ї, служб у справах дітей, соціального захисту, центрів соціальних служб для молоді, кримінальної міліції та інших підрозділів державних адміністрацій, органів місцевого самоврядування, неурядових та громадських організацій з метою адаптації дитини до вимог соціального середовища і створення умов для її сприятливого розвитку.

Соціальний педагог Скрипак

Батькам про права дитини  

Соціальний педагог Скрипак

 

 

Дитина поважатиме права інших людей,-

якщо будуть поважати її права.

 

Права дитини закріплені Конвенцією про права дитини, проголошеною Генеральною Асамблеєю ООН 20.02.1989 р.

 

Кожна дитина має право:

  • на рівень життя, необхідний для фізичного, розумового, морального та соціального розвитку;
  • на захист здоров’я та медично-санітарне обслуговування;
  • на захист від поганого поводження, від відсутності турботи з боку батьків, або тих, хто забезпечує догляд за дітьми;
  • на захист від жорстоких, нелюдських або принизливих для гідності людини видів поводження чи покарання;
  • на захист від будь-якого покарання;
  • на захист від сексуальних домагань;
  • на проживання з батьками та на підтримку контакту з батьками в разі їх розлучення;
  • на вільне висловлювання поглядів з усіх питань, що стосуються життя;
  • на свободу думки, совісті, віросповідання;
  • на особисте життя, на недоторканність житла, таємницю кореспонденції.

Коли права дитини порушено:

  • Коли не забезпечено її безпеку для життя та здоров’я.
  • Коли її потреби ігнорують.
  • Коли стосовно дитини спостерігаються випадки насильства або приниження.
  • Коли порушується недоторканність дитини.
  • Коли дитину ізолюють.
  • Коли дитину залякують.
  • Коли вона не має права голосу у прийнятті важливого для сім’ї рішення.
  • Коли вона не може вільно висловлювати свої думки і почуття.
  • Коли її особисті речі не є недоторканними.
  • Коли її використовують у конфліктних ситуаціях з родичами.
  • Коли дитина стає свідком приниження гідності інших людей.

Як реагує дитина на порушення її прав?

  • Їй стає важко спілкуватися з однолітками і дорослими: (вона поводиться брутально, блазнює, б’ється, замикається в собі тощо);
  • її  турбує особиста безпека і любов до неї;
  • вона часто буває в поганому настрої;
  • може втекти з дому;
  • може приймати наркотики або алкоголь;
  • може робити спроби суїциду (замах на своє життя).

Що можуть зробити батьки для своєї дитини?

  • Пам’ятати, що дитина – це окрема особистість, яка має особисті почуття, бажання, думки, потреби, які слід поважати.
  • Забезпечити її фізичну безпеку. Переконатися, що вона знає телефони 101, 102, 103, 104, імена та телефони близьких родичів і сусідів.
  • Навчити її казати «Ні», навчити захищатися, вміти поводитися безпечно.
  • Негайно припинити фізичну і словесну агресію стосовно дитини та інших людей.
  • Знайти час для щоденної щирої розмови з дитиною. Ділитися з нею своїми почуттями і думками.
  • Пам’ятати про її вік та про те, що вона має свої особливості.
  • Залучити її до обговорення тих сімейних проблем, які можуть бути для неї доступними.
  • Залучати дитину до створення сімейних правил.

Як не зламати дитячі мрії?

Профілактика перевтоми учнів під час навчального процесу

Рекомендації батькам з використання ефективних стратегій вирішення конфліктів

Рекомендації батькам "Ефективне виховання без покарання"

Психолого-педагогічні рекомендації батькам щодо підготовки дітей до нового навчального року

Як підтримати випускника

Рекомендації соціального педагога підліткам

Презентація "Права дитини"

Тренінг для учнів 8-9 класів "Куріння і здоров'я"

Залежність від комп'ютерних ігор

Цікаві факти про здоровий спосіб життя

 

Опитування

Архів новин

Грудень 2017 (7)
Листопад 2017 (62)
Жовтень 2017 (88)
Вересень 2017 (45)
Серпень 2017 (20)
Липень 2017 (20)
м. Біла Церква, бульвар Олександрійський, 149. тел. (04563) 6-03-90, (04563) 6-45-70 bckolegium{a}gmail.com

Схема проїзду
MakeUp © 2010 Арт-Студия Foto-Fact
Copyright © 2010 -    Білоцерківський колегіум