Білоцерківський колегіум

Знання є сила, освіта - капітал.
Отто Вільман

Ukraine   English   Deutsch   France   Spain

Життєпис колегіуму

Інструкція для створення веб сторінки на Google+

2018-2019 навчальний рік

5-А клас

5-Б клас

6-А клас

6-Б клас

7-А клас

 7-Б клас

11 група

12 група

13 група

21 група

22 група

23 група

31 група

32 група

41 група

42 група

ВИПУСКИ

2017-2018 навчальний рік

41 група

42 група

2016/2017 навчальний рік

41 група

42 група

2015/2016 навчальний рік

41 група

42 група

2014-2015 навчальний рік

41 група

42 група

43 група

2013-2014 навчальний рік

41 група

42 група

43 група

2012-2013 навчальний рік

41 група

42 група

43 група

2011-2012 навчальний рік

41 група

42 група

43 група

2010-2011 навчальний рік

41 група

42 група

2009-2010 навчальний рік

41 група

42 група






 

Соціальний педагог

Соціальний педагог – це педагогічний працівник, основна мета роботи якого полягає у забезпеченні соціально-правового захисту учнів колегіуму та попередженні впливу негативних соціальних чинників на формування та розвиток особистості дитини. У закладі він є громадським інспектором з охорони дитинства.

 

Предметні тижні

 

План проведення тижня права (10-14.12.2018)

 

Предметні тижні

 

Колегіальний тиждень гуманітарних дисциплін (08.10.-12.10.2018 р.)


 


 
 

Методичний калейдоскоп

2018/2019 навчальний рік

Семінар-практикум для вчителів біології

28 листопада 2018 року в Білоцерківському колегіумі відбувся семінар-практикум для вчителів біології з проблеми "Екологічне виховання учнів на уроках біології шляхом впровадження інноваційних технологій". Відкрила семінар-практикум методист науково-методичного центру управління освіти і науки Білоцерківської міської ради         Гайдаєнко О.А. З вітальним словом виступила директор колегіуму Склярова Г.М.

Інформаційний блок семінару-практикуму складався з трьох питань. Директор колегіуму Склярова Г.М. виступила з доповіддю про нові підходи до створення освітнього середовища закладу загальної середньої освіти в контексті Нової української школи. Авер’янова Г.М., учитель біології, екології, природничих наук (інтегрованого курсу), розповіла про екологічне виховання учнів на уроках біології. Звір Г.В., голова предметно-циклової комісії вчителів природничих дисциплін, учитель географії, більш детально ознайомили присутніх із особливостями використання сучасних освітніх технологій у процесі викладання природничих дисциплін.

У ході практичної частини учителі колегіуму показали фрагменти уроків з використанням інноваційних технологій:

-          фрагмент уроку біології на тему: «Значення риб у житті людини. Рибне господарство. Охорона риб.» (7-А клас, учитель – Авер’янова Г.М.);

-          фрагмент уроку основ здоров’я на тему: «Інформаційна безпека. Вплив ЗМІ на здоров’я і поведінку» (8 клас (13 група), вчитель – Копаниця А.В.).

Наприкінці заходу учасники поділилися враженнями та виробили методичні рекомендації:

1. Формувати в учнів ключові компетентності екологічної думки на уроках біології засобами сучасних освітніх технологій, упроваджувати різні моделі й форми організації навчання з метою створення індивідуальної освітньої траєкторії школярів.

2. Формувати в учнів інтегративність мислення (вміння критично і системно мислити, самостійно встановлювати внутрішньопредметні та міжпредметні зв'язки) й оперативність мислетворення, здатність користуватися результатами попередніх завдань для виконання наступних, подолання стереотипів та вміння навчатися впродовж життя.

3. Сприяти всебічному розвитку, вихованню і соціалізації особистості, яка здатна до життя в суспільстві та цивілізованої взаємодії з природою, має прагнення до самовдосконалення і навчання впродовж життя, готова до свідомого життєвого вибору та самореалізації, відповідальності, трудової діяльності та громадянської активності.

4. Розвивати в учнів уміння розумно та раціонально користуватися природними ресурсами в рамках сталого розвитку, усвідомлення ролі навколишнього середовища для життя і здоров’я людини, здатність і бажання дотримуватися здорового способу життя.

5. Виховувати в учнів позитивне ставлення до власного розвитку, формувати свідоме бажання самовдосконалюватися, розвивати уміння на практиці застосовувати набуті знання, вміння висловлювати свою думку усно і письмово, здатність логічно обґрунтовувати позицію, творчість, ініціативність, вміння конструктивно керувати емоціями, оцінювати ризики, приймати рішення, розв'язувати проблеми, здатність співпрацювати з іншими людьми.

 

Семінар-практикум

 

Відкритий урок німецької мови в рамках міського тижня педагогічної майстерності учителів гуманітарного циклу

20 листопада 2018 року в рамках міського тижня педагогічної майстерності учителів гуманітарних дисциплін  учителем німецької мови Білоцерківського колегіуму Носенко Марією Миколаївною був проведений відкритий урок у 7-Б класі на тему: «Kati ist in München zu Besuch». На уроці були використані різноманітні форми активного навчання, спрямовані на формування навичок говоріння та  аудіювання. Колеги з інших шкіл високо оцінили рівень проведеного уроку, залишили позитивні відгуки.

Урок німецької мови

 

 

Семінар-практикум для вчителів української мови та літератури

23 жовтня 2018 року в Білоцерківському колегіумі відбувся семінар-практикум для вчителів української мови та літератури з проблеми "Формування ключових компетентностей учнів на уроках української мови та літератури засобами сучасних освітніх технологій". Відкрила семінар-практикум заступник начальника управління освіти і науки Білоцерківської міської ради Баранова В.А. З вітальним словом виступила директор колегіуму Склярова Г.М.

Інформаційний блок семінару-практикуму складався з трьох питань. Директор колегіуму Склярова Г.М. виступила з доповіддю про нові підходи до створення освітнього середовища закладу загальної середньої освіти в контексті Нової української школи. Шульга С.В., учитель української мови та літератури, розповіла про сучасні освітні технології як основу і засіб формування ключових компетентностей учнів на уроках української мови та літератури. Туліветрова Н.М., П’ятецька А.М. та Дудник Ж.В. більш детально ознайомили присутніх із особливостями використання сучасних освітніх технологій у процесі викладання філологічних дисциплін.

У ході практичної частини учителі української мови та літератури колегіуму показали фрагменти уроків з використанням сучасних освітніх технологій:

-          технології ігрової та групової навчальної діяльності (українська мова, 7 клас, вчитель Большакова І.Є.);

-          технологія навчальних міні-проектів (українська мова, 8 клас, вчитель        Дудник Ж.В.);

-          технологія інтенсифікації навчання на основі опорних схем і знакових моделей (українська мова, 9 клас, вчитель Туліветрова Н.М.);

-          змішане навчання з елементами технології групових творчих справ (українська література, 9 клас, вчитель П’ятецька А.М.);

-          технологія мобільного навчання (українська мова, 10 клас, вчитель Шульга С.В.);

-          технологія перевернутого навчання з елементами міні-проектів (українська мова, 11 клас, вчитель Дудка Л.В.).

Наприкінці заходу учасники поділилися враженнями та виробили методичні рекомендації:

  1. Формувати ключові компетентності учнів на уроках української мови та літератури засобами сучасних освітніх технологій, упроваджувати різні моделі й форми організації навчання з метою створення індивідуальної освітньої траєкторії школярів.
  2. Використовувати основи ергономіки для кращого врахування і застосування психологічних особливостей учнів з метою підвищення продуктивності навчально-пізнавальної діяльності та формування предметних компетентностей у процесі викладання філологічних дисицплін.
  3. Формувати в учнів інтегративність мислення (вміння критично і системно мислити, самостійно встановлювати внутрішньопредметні та міжпредметні зв'язки) й оперативність мислетворення, здатність користуватися результатами попередніх завдань для виконання наступних, подолання стереотипів та вміння навчатися впродовж життя.
  4. Сприяти всебічному розвитку, вихованню і соціалізації особистості, яка здатна до життя в суспільстві та цивілізованої взаємодії з природою, має прагнення до самовдосконалення і навчання впродовж життя, готова до свідомого життєвого вибору та самореалізації, відповідальності, трудової діяльності та громадянської активності.
  5. Виховувати в учнів позитивне ставлення до власного розвитку, формувати свідоме бажання самовдосконалюватися, розвивати уміння на практиці застосовувати набуті знання, вміння висловлювати свою думку усно і письмово, здатність логічно обґрунтовувати позицію, творчість, ініціативність, вміння конструктивно керувати емоціями, оцінювати ризики, приймати рішення, розв'язувати проблеми, здатність співпрацювати з іншими людьми.
Методичний калейдоскоп
Методичний калейдоскоп
Методичний калейдоскоп
Методичний калейдоскоп
Методичний калейдоскоп
Методичний калейдоскоп
Методичний калейдоскоп
Методичний калейдоскоп
Методичний калейдоскоп
Методичний калейдоскоп
Методичний калейдоскоп
Методичний калейдоскоп

 

2017/2018 навчальний рік

2016/2017 навчальний рік

2015/2016 навчальний рік

 
 

Методичне об'єднання класних керівників

Життєпис колегіуму

2018-2019 навчальний рік

 

Пізнавальний вікенд п'ятикласників

Колегіанти 22 групи відвідали бібліотеку-філіал № 9

Творча зустріч із Максимом Кудруком

Учні 11 групи на канікулах у Львові

Осінні канікули по-європейськи

Осінні канікули п'ятикласників

Екскурсія до музею та заводу Coca-Cola

Львівські канікули

Екскурсія до Національного історико-меморіального заповідника "Бабин Яр"

"Між нами, козаками"

Екскурсія до дендропарку "Олександрія"

Учні 31 та 32 груп відвідали захоплюючу виставу "Кайдащева сім'я"

Урок справедливості

Мовний турнір "Як парость виноградної лози, плекайте мову..." у 13 групі

Виховна година до Дня захисника Вітчизни у 31 групі

Виховна година до Дня захисника Вітчизни у 23 групі

День учнівського самоврядування у колегіумі

Учні 12 та 13 груп відвідали захоплюючу виставу "Циганка Аза"

Учні Білоцерківського колегіуму проводять вікенд по-європейськи

 

Методичне об'єднання класних керівників

План виховних заходів на 2018/2019 навчальний рік

План засідань МОКК

2017-2018 навчальний рік

2016-2017 навчальний рік

2015-2016 навчальний рік

2014/2015 навчальний рік

2013/2014 навчальний рік

2012/2013 навчальний рік

Попереду зовнішнє незалежне оцінювання, рік хвилювань, підготовки та вступу до вищих навчальних закладів. Мабуть, у кожного учня старших класів зараз виникає питання щодо того, яку професію обрати та по якій тернистій стежці ступати у доросле життя. Аби зрозуміти, ким саме кожен із нас хоче стати, протягом усього навчального року 33 група художньо-естетичного профілю відвідувала різні заклади, інститути, виставки, конференції.
 

Віртуальний методичний кабінет

 

Практичний психолог

Кошова Інна Іванівна, практичний психолог

Моє професійне кредо"Мудрий цінує всіх, адже в кожному знаходить хороше"(Б.Моралес)

 
 
Назад Вперед

Опитування

Архів новин

Грудень 2018 (27)
Листопад 2018 (42)
Жовтень 2018 (55)
Вересень 2018 (26)
Серпень 2018 (18)
Липень 2018 (16)
м. Біла Церква, бульвар Олександрійський, 149. тел. (04563) 6-03-90, (04563) 6-45-70 bckolegium{a}ukr.net

Схема проїзду
MakeUp © 2010 Арт-Студия Foto-Fact
Copyright © 2010 -    Білоцерківський колегіум