Білоцерківський колегіум

Знання є сила, освіта - капітал.
Отто Вільман

Ukraine   English   Deutsch   France   Spain

Соціальний педагог Скрипак

Соціальний педагог Скрипак

Скрипак Марія Михайлівна

   Соціальний педагог — це фахівець із виховної роботи з дітьми, підлітками, молоддю, дорослими, який покликаний створювати сприятливі соціальні, навчально-виховні умови для розвитку й соціалізації особистості; це спеціаліст, який зайнятий у сфері соціально-педагогічної роботи або освітньо-виховної діяльності; він організовує взаємодію освітніх та позашкільних закладів та установ, сім'ї, громадськості з метою створення в соціальному середовищі умов для соціальної адаптації та благополуччя в мікросоціумі дітей та молоді, їх всебічного розвитку.

   Мета соціально-педагогічної роботи в навчальному закладі - сприяння успішному вирішенню учнями власних проблем. Засоби досягнення цієї мети - вивільнення і розвиток ресурсів учня і його соціального оточення, забезпечення необхідних соціальних змін, навчання, виховання та самовиховання особистості. 

Посадові обов'язки:

   Забезпечує соціально-педагогічний патронаж дітей та молоді в системі освіти, сприяє взаємодії навчального закладу, сім’ї, служб у справах дітей, соціального захисту, центрів соціальних служб для молоді, кримінальної міліції та інших підрозділів державних адміністрацій, органів місцевого самоврядування, неурядових та громадських організацій з метою адаптації дитини до вимог соціального середовища і створення умов для її сприятливого розвитку.

Соціальний педагог Скрипак

Батькам про права дитини  

Соціальний педагог Скрипак

 

 

Дитина поважатиме права інших людей,-

якщо будуть поважати її права.

 

Права дитини закріплені Конвенцією про права дитини, проголошеною Генеральною Асамблеєю ООН 20.02.1989 р.

 

Кожна дитина має право:

  • на рівень життя, необхідний для фізичного, розумового, морального та соціального розвитку;
  • на захист здоров’я та медично-санітарне обслуговування;
  • на захист від поганого поводження, від відсутності турботи з боку батьків, або тих, хто забезпечує догляд за дітьми;
  • на захист від жорстоких, нелюдських або принизливих для гідності людини видів поводження чи покарання;
  • на захист від будь-якого покарання;
  • на захист від сексуальних домагань;
  • на проживання з батьками та на підтримку контакту з батьками в разі їх розлучення;
  • на вільне висловлювання поглядів з усіх питань, що стосуються життя;
  • на свободу думки, совісті, віросповідання;
  • на особисте життя, на недоторканність житла, таємницю кореспонденції.

Коли права дитини порушено:

  • Коли не забезпечено її безпеку для життя та здоров’я.
  • Коли її потреби ігнорують.
  • Коли стосовно дитини спостерігаються випадки насильства або приниження.
  • Коли порушується недоторканність дитини.
  • Коли дитину ізолюють.
  • Коли дитину залякують.
  • Коли вона не має права голосу у прийнятті важливого для сім’ї рішення.
  • Коли вона не може вільно висловлювати свої думки і почуття.
  • Коли її особисті речі не є недоторканними.
  • Коли її використовують у конфліктних ситуаціях з родичами.
  • Коли дитина стає свідком приниження гідності інших людей.

Як реагує дитина на порушення її прав?

  • Їй стає важко спілкуватися з однолітками і дорослими: (вона поводиться брутально, блазнює, б’ється, замикається в собі тощо);
  • її  турбує особиста безпека і любов до неї;
  • вона часто буває в поганому настрої;
  • може втекти з дому;
  • може приймати наркотики або алкоголь;
  • може робити спроби суїциду (замах на своє життя).

Що можуть зробити батьки для своєї дитини?

  • Пам’ятати, що дитина – це окрема особистість, яка має особисті почуття, бажання, думки, потреби, які слід поважати.
  • Забезпечити її фізичну безпеку. Переконатися, що вона знає телефони 101, 102, 103, 104, імена та телефони близьких родичів і сусідів.
  • Навчити її казати «Ні», навчити захищатися, вміти поводитися безпечно.
  • Негайно припинити фізичну і словесну агресію стосовно дитини та інших людей.
  • Знайти час для щоденної щирої розмови з дитиною. Ділитися з нею своїми почуттями і думками.
  • Пам’ятати про її вік та про те, що вона має свої особливості.
  • Залучити її до обговорення тих сімейних проблем, які можуть бути для неї доступними.
  • Залучати дитину до створення сімейних правил.

Як не зламати дитячі мрії?

Профілактика перевтоми учнів під час навчального процесу

Рекомендації батькам з використання ефективних стратегій вирішення конфліктів

Рекомендації батькам "Ефективне виховання без покарання"

Психолого-педагогічні рекомендації батькам щодо підготовки дітей до нового навчального року

Як підтримати випускника

Рекомендації соціального педагога підліткам

Презентація "Права дитини"

Тренінг для учнів 8-9 класів "Куріння і здоров'я"

Залежність від комп'ютерних ігор

Цікаві факти про здоровий спосіб життя


1939 Переглядів.

А також по темі:

Опитування

Архів новин

Серпень 2017 (12)
Липень 2017 (19)
Червень 2017 (37)
Травень 2017 (17)
Квітень 2017 (16)
Березень 2017 (26)
м. Біла Церква, бульвар Олександрійський, 149. тел. (04563) 6-03-90, (04563) 6-45-70 bckolegium{a}gmail.com

Схема проїзду
MakeUp © 2010 Арт-Студия Foto-Fact
Copyright © 2010 -    Білоцерківський колегіум