Білоцерківський колегіум

Знання є сила, освіта - капітал.
Отто Вільман

Ukraine   English   Deutsch   France   Spain

Білоцерківський колегіум » Спільнота » Методичний калейдоскоп

Методичний калейдоскоп

2018/2019 навчальний рік

Семінар-практикум для вчителів біології

28 листопада 2018 року в Білоцерківському колегіумі відбувся семінар-практикум для вчителів біології з проблеми "Екологічне виховання учнів на уроках біології шляхом впровадження інноваційних технологій". Відкрила семінар-практикум методист науково-методичного центру управління освіти і науки Білоцерківської міської ради         Гайдаєнко О.А. З вітальним словом виступила директор колегіуму Склярова Г.М.

Інформаційний блок семінару-практикуму складався з трьох питань. Директор колегіуму Склярова Г.М. виступила з доповіддю про нові підходи до створення освітнього середовища закладу загальної середньої освіти в контексті Нової української школи. Авер’янова Г.М., учитель біології, екології, природничих наук (інтегрованого курсу), розповіла про екологічне виховання учнів на уроках біології. Звір Г.В., голова предметно-циклової комісії вчителів природничих дисциплін, учитель географії, більш детально ознайомили присутніх із особливостями використання сучасних освітніх технологій у процесі викладання природничих дисциплін.

У ході практичної частини учителі колегіуму показали фрагменти уроків з використанням інноваційних технологій:

-          фрагмент уроку біології на тему: «Значення риб у житті людини. Рибне господарство. Охорона риб.» (7-А клас, учитель – Авер’янова Г.М.);

-          фрагмент уроку основ здоров’я на тему: «Інформаційна безпека. Вплив ЗМІ на здоров’я і поведінку» (8 клас (13 група), вчитель – Копаниця А.В.).

Наприкінці заходу учасники поділилися враженнями та виробили методичні рекомендації:

1. Формувати в учнів ключові компетентності екологічної думки на уроках біології засобами сучасних освітніх технологій, упроваджувати різні моделі й форми організації навчання з метою створення індивідуальної освітньої траєкторії школярів.

2. Формувати в учнів інтегративність мислення (вміння критично і системно мислити, самостійно встановлювати внутрішньопредметні та міжпредметні зв'язки) й оперативність мислетворення, здатність користуватися результатами попередніх завдань для виконання наступних, подолання стереотипів та вміння навчатися впродовж життя.

3. Сприяти всебічному розвитку, вихованню і соціалізації особистості, яка здатна до життя в суспільстві та цивілізованої взаємодії з природою, має прагнення до самовдосконалення і навчання впродовж життя, готова до свідомого життєвого вибору та самореалізації, відповідальності, трудової діяльності та громадянської активності.

4. Розвивати в учнів уміння розумно та раціонально користуватися природними ресурсами в рамках сталого розвитку, усвідомлення ролі навколишнього середовища для життя і здоров’я людини, здатність і бажання дотримуватися здорового способу життя.

5. Виховувати в учнів позитивне ставлення до власного розвитку, формувати свідоме бажання самовдосконалюватися, розвивати уміння на практиці застосовувати набуті знання, вміння висловлювати свою думку усно і письмово, здатність логічно обґрунтовувати позицію, творчість, ініціативність, вміння конструктивно керувати емоціями, оцінювати ризики, приймати рішення, розв'язувати проблеми, здатність співпрацювати з іншими людьми.

 

Семінар-практикум

 

Відкритий урок німецької мови в рамках міського тижня педагогічної майстерності учителів гуманітарного циклу

20 листопада 2018 року в рамках міського тижня педагогічної майстерності учителів гуманітарних дисциплін  учителем німецької мови Білоцерківського колегіуму Носенко Марією Миколаївною був проведений відкритий урок у 7-Б класі на тему: «Kati ist in München zu Besuch». На уроці були використані різноманітні форми активного навчання, спрямовані на формування навичок говоріння та  аудіювання. Колеги з інших шкіл високо оцінили рівень проведеного уроку, залишили позитивні відгуки.

Урок німецької мови

 

 

Семінар-практикум для вчителів української мови та літератури

23 жовтня 2018 року в Білоцерківському колегіумі відбувся семінар-практикум для вчителів української мови та літератури з проблеми "Формування ключових компетентностей учнів на уроках української мови та літератури засобами сучасних освітніх технологій". Відкрила семінар-практикум заступник начальника управління освіти і науки Білоцерківської міської ради Баранова В.А. З вітальним словом виступила директор колегіуму Склярова Г.М.

Інформаційний блок семінару-практикуму складався з трьох питань. Директор колегіуму Склярова Г.М. виступила з доповіддю про нові підходи до створення освітнього середовища закладу загальної середньої освіти в контексті Нової української школи. Шульга С.В., учитель української мови та літератури, розповіла про сучасні освітні технології як основу і засіб формування ключових компетентностей учнів на уроках української мови та літератури. Туліветрова Н.М., П’ятецька А.М. та Дудник Ж.В. більш детально ознайомили присутніх із особливостями використання сучасних освітніх технологій у процесі викладання філологічних дисциплін.

У ході практичної частини учителі української мови та літератури колегіуму показали фрагменти уроків з використанням сучасних освітніх технологій:

-          технології ігрової та групової навчальної діяльності (українська мова, 7 клас, вчитель Большакова І.Є.);

-          технологія навчальних міні-проектів (українська мова, 8 клас, вчитель        Дудник Ж.В.);

-          технологія інтенсифікації навчання на основі опорних схем і знакових моделей (українська мова, 9 клас, вчитель Туліветрова Н.М.);

-          змішане навчання з елементами технології групових творчих справ (українська література, 9 клас, вчитель П’ятецька А.М.);

-          технологія мобільного навчання (українська мова, 10 клас, вчитель Шульга С.В.);

-          технологія перевернутого навчання з елементами міні-проектів (українська мова, 11 клас, вчитель Дудка Л.В.).

Наприкінці заходу учасники поділилися враженнями та виробили методичні рекомендації:

  1. Формувати ключові компетентності учнів на уроках української мови та літератури засобами сучасних освітніх технологій, упроваджувати різні моделі й форми організації навчання з метою створення індивідуальної освітньої траєкторії школярів.
  2. Використовувати основи ергономіки для кращого врахування і застосування психологічних особливостей учнів з метою підвищення продуктивності навчально-пізнавальної діяльності та формування предметних компетентностей у процесі викладання філологічних дисицплін.
  3. Формувати в учнів інтегративність мислення (вміння критично і системно мислити, самостійно встановлювати внутрішньопредметні та міжпредметні зв'язки) й оперативність мислетворення, здатність користуватися результатами попередніх завдань для виконання наступних, подолання стереотипів та вміння навчатися впродовж життя.
  4. Сприяти всебічному розвитку, вихованню і соціалізації особистості, яка здатна до життя в суспільстві та цивілізованої взаємодії з природою, має прагнення до самовдосконалення і навчання впродовж життя, готова до свідомого життєвого вибору та самореалізації, відповідальності, трудової діяльності та громадянської активності.
  5. Виховувати в учнів позитивне ставлення до власного розвитку, формувати свідоме бажання самовдосконалюватися, розвивати уміння на практиці застосовувати набуті знання, вміння висловлювати свою думку усно і письмово, здатність логічно обґрунтовувати позицію, творчість, ініціативність, вміння конструктивно керувати емоціями, оцінювати ризики, приймати рішення, розв'язувати проблеми, здатність співпрацювати з іншими людьми.
Методичний калейдоскоп
Методичний калейдоскоп
Методичний калейдоскоп
Методичний калейдоскоп
Методичний калейдоскоп
Методичний калейдоскоп
Методичний калейдоскоп
Методичний калейдоскоп
Методичний калейдоскоп
Методичний калейдоскоп
Методичний калейдоскоп
Методичний калейдоскоп

 

2017/2018 навчальний рік

2016/2017 навчальний рік

2015/2016 навчальний рік


2830 Переглядів.

А також по темі:

Опитування

Архів новин

Грудень 2018 (27)
Листопад 2018 (42)
Жовтень 2018 (55)
Вересень 2018 (26)
Серпень 2018 (18)
Липень 2018 (16)
м. Біла Церква, бульвар Олександрійський, 149. тел. (04563) 6-03-90, (04563) 6-45-70 bckolegium{a}ukr.net

Схема проїзду
MakeUp © 2010 Арт-Студия Foto-Fact
Copyright © 2010 -    Білоцерківський колегіум