Білоцерківський колегіум

Знання є сила, освіта - капітал.
Отто Вільман

Ukraine   English   Deutsch   France   Spain

» Останні новини

 

Перелік збірників завдань для проведення ДПА учнів 9-х класів

Для проведення державної підсумкової атестації у 2013/2014н.р. МОН України (Лист МОН від 20.03.2014 №1/9-158) пропонує використовувати збірники завдань для державної підсумкової атестації, що видані у 2011-2013 роках.

Всі рекомендації щодо проведення державної підсумкової атестації, викладені у листі Міністерства освіти і науки України від 14.02.2014 № 1/9-115, залишаються чинними.

  1. Державна підсумкова атестація з української мови (диктант) проводиться за «Збірником диктантів для державної підсумкової атестації з української мови. 9 клас» (укл. Авраменко О. М. – К.: Центр навчально-методичної літератури, 2014).

  2. Державна підсумкова атестація з математики проводиться у формі інтегрованої письмової роботи з алгебри та геометрії за навчальним посібником «Збірник завдань для державної підсумкової атестації з математики. 9 клас» (авт. Мерзляк А. Г., Полонський В. Б., Якір М. С., за редакцією Бурди М. І. – К.: Центр навчально-методичної літератури, 2014).

  3. Державна підсумкова атестація з біології проводиться в письмовій формі за навчальним посібником «Збірник завдань для державної підсумкової атестації з біології. 9 клас» (авт. Костильов О. В., Андерсон О. А. – К.: Центр навчально-методичної літератури, 2014).

  4. Державна підсумкова атестація з географії проводиться за посібником «Збірник завдань для державної підсумкової атестації з географії. 9 клас» (авт. Гладковський Р. В., Довгань А. І., Паламарчук Л. Б., Совенко В. В. – К.: Центр навчально-методичної літератури, 2014).

  5. Державна підсумкова атестація з англійської мови проводиться за навчальним посібником «Збірник завдань для державної підсумкової атестації з англійської мови. 9 клас» (авт. Коваленко О. Я., Чепурна О. В., Ворон Г. Л., Шопулко М. Н. – К.: Центр навчально-методичної літератури, 2014);

  6. Державна підсумкова атестація з української літератури в основній школі проводиться у письмовій формі за «Збірником завдань для державної підсумкової атестації з української літератури. 9 клас» (авт. Коваленко Л. Т., Михайлова Н. В. – К.: Центр навчально-методичної літератури, 2014).

  7. Державна підсумкова атестація зі світової літератури в основній школі проводиться у письмовій формі за «Збірником завдань для державної підсумкової атестації зі світової літератури. 9 клас» (авт. Фоміна С. П., Таранік-Ткачук К. В. – К.: Центр навчально-методичної літератури, 2014).

  8. Державна підсумкова атестація з історії України проводиться у письмовій формі за «Збірником завдань для державної підсумкової атестації з історії України. 9 клас» (авт. Власов В. С. – К.: Центр навчально-методичної літератури, 2014).

  9. Державна підсумкова атестація із всесвітньої історії проводиться у письмовій формі за «Збірником завдань для державної підсумкової атестації із всесвітньої історії. 9 клас» (авт. Ладиченко Т. В., Камбалова Я. М. – К.: Центр навчально-методичної літератури, 2014).

  10. Державна підсумкова атестація з предмету «Правознавство. Практичний курс» проводиться у письмовій формі за «Збірником тестових завдань для державної підсумкової атестації з правознавства (практичний курс). 9 клас» (авт. Ремех Т. О. – К.: Центр навчально-методичної літератури, 2014).

  11. Державна підсумкова атестація з художньої культури у 9 класі проводитиметься письмово за посібником «Збірник завдань для державної підсумкової атестації з художньої культури. 9 клас» (авт. Масол Л. М., Гайдамака О. В.– К.: Центр навчально-методичної літератури 2014).

  12. Державна підсумкова атестація з хімії проводиться за завданнями з навчального посібника «Збірник завдань для державної підсумкової атестації з хімії. 9 клас» (авт. Титаренко Н. В., Лашевська Г. А.– К.: Центр навчально-методичної літератури, 2014).

  13. Державна підсумкова атестація з фізики в 9 класі проводиться за завданнями з навчального посібника «Збірник завдань для державної підсумкової атестації з фізики. 9 клас» (авт. Засєкіна Т. М., Коваль В. С., Сиротюк В. Д., Чернецький І. С. – К.: Центр навчально-методичної літератури, 2014).

  14. Державна підсумкова атестація з інформатики проводиться у письмовій формі та на комп’ютері з використанням програмних засобів за посібником «Збірник завдань для державної підсумкової атестації з інформатики. 9 клас» (авт. Морзе Н. В., Вембер В. П., Кузьмінська О. Г., Войцеховський М. О., Проценко Т. Г. – К.: Центр навчально-методичної літератури, 2014).

 

Всеукраїнський конкурс "Шкільна бібліотека"

 

ВІТАЄМО!ВІТАЄМО!ВІТАЄМО!

Бібліотекаря Білоцерківського колегіуму Нагаївську Ларису Володимирівну з успішним виступом на міському етапі Всеукраїнського конкурсу "Шкільна бібліотека" у номінації "Бібліотечний веб-ресурс".

 

Перелік збірників завдань для проведення ДПА учнів 11-х класів

Для проведення державної підсумкової атестації у 2013/2014н.р. МОН України (Лист МОН від 20.03.2014 №1/9-158) пропонує використовувати збірники завдань для державної підсумкової атестації, що видані у 2011-2013 роках.

Всі рекомендації щодо проведення державної підсумкової атестації, викладені у листі Міністерства освіти і науки України від 14.02.2014 № 1/9-115, залишаються чинними.

  1. Державна підсумкова атестація з української мови є обов’язковою і проводиться у формі переказу без творчого завдання за текстом, визначеним Міністерством освіти і науки України за посібником: «Збірник переказів для державної підсумкової атестації з української мови. 11 клас» (укл. Авраменко О. М., Чукіна В.Ф. – К.: Центр навчально-методичної літератури, 2014).

  2. Державна підсумкова атестація з української літератури в 11 класі за курс повної загальної середньої освіти проводиться у формі тестування за «Збірником завдань для державної підсумкової атестації з української літератури. 11 клас» (авт. Коваленко Л. Т., Михайлова Н. В. – К.: Центр навчально-методичної літератури, 2013).

  3. Державна підсумкова атестація зі світової літератури в 11 класі проводиться у письмовій формі за «Збірником завдань для державної підсумкової атестації зі світової літератури. 11 клас» (авт. Таранік-Ткачук К. В., Фоміна С. П. – К.: Центр навчально-методичної літератури, 2014).

  4. Державна підсумкова атестація з англійської мови в 11 класі за курс повної загальної середньої освіти проводиться за посібником «Збірник завдань для державної підсумкової атестації з англійської мови. 11 клас» (авт. Коваленко О. Я., Чепурна О. В., Ворон Г. Л., Шопулко М. Н. – К.: Центр навчально-методичної літератури, 2014);

  5. Державна підсумкова атестація з математики в 11 класах проводиться у формі інтегрованої письмової роботи з математики (інтегрована робота з алгебри та початків аналізу і геометрії) за навчальним посібником «Збірник завдань для державної підсумкової атестації з математики. 11 клас» (авт. Мерзляк А. Г., Полонський В. Б., Якір М. С., за редакцією Бурди М. І. – К.: Центр навчально-методичної літератури, 2014) в двох частинах.

  6. Державна підсумкова атестація з історії України проводиться у письмовій формі за «Збірником завдань для державної підсумкової атестації з історії України. 11 клас» (авт. Власов В. С., Кульчицький С. В. – К.: Центр навчально-методичної літератури, 2014).

  7. Державна підсумкова атестація із всесвітньої історії проводиться у письмовій формі за «Збірником завдань для державної підсумкової атестації із всесвітньої історії. 11 клас» (авт. Ладиченко Т. В., Камбалова Я. М. – К.: Центр навчально-методичної літератури, 2014).

  8. Державна підсумкова атестація з правознавства проводиться у профільних класах у письмовій формі за «Збірником завдань для державної підсумкової атестації з правознавства. 11 клас» (авт. Наровлянський О. Д. – К.: Центр навчально-методичної літератури, 2014).

  9. Державна підсумкова атестація з курсу «Людина і світ» проводиться у письмовій формі за «Збірником завдань для державної підсумкової атестації з курсу «Людина і світ». 11 клас» (авт. Бакка Т. В., Мелещенко Т. В. – К.: Центр навчально-методичної літератури, 2014).

  10. Державна підсумкова атестація з курсу «Філософія» проводиться у профільних класах у письмовій формі за «Збірником завдань для державної підсумкової атестації з курсу «Філософія». 11 клас» (авт. Бакка Т. В., Мелещенко Т. В. – К.: Центр навчально-методичної літератури, 2014).

  11. Державна підсумкова атестація з художньої культури проводитиметься письмово за посібниками «Збірник завдань для державної підсумкової атестації з художньої культури. 11 клас» (авт. Масол Л. М., Гайдамака О. В. – К.: Центр навчально-методичної літератури, 2014).

  12. Державна підсумкова атестація з географії проводиться письмово за посібником «Збірник завдань для державної підсумкової атестації з географії. 11 клас» (авт. Гладковський Р. В., Довгань А. І., Забуга Н. І., Паламарчук Л. Б., Совенко В. В. – К.: Центр навчально-методичної літератури, 2014).

  13. Державна підсумкова атестація з економіки проводиться письмово за посібником «Збірник завдань для державної підсумкової атестації з основ економіки. 11 клас» (авт. Бицюра Ю. В., Горленко Г О., Капіруліна С. Л. – К.: Центр навчально-методичної літератури, 2014).

  14. Державна підсумкова атестація з хімії проводиться за посібником «Збірник завдань для державної підсумкової атестації з хімії. 11 клас» (авт. Дубовик О. А. – К.: Центр навчально-методичної літератури, 2014).

  15. Державна підсумкова атестація з біології проводиться в письмовій формі за навчальним посібником «Збірник завдань для державної підсумкової атестації з біології. 11 клас. (авт. Фіцайло С. С., Скрипник Н. В., Мердух І. І., Мирна Л. А., Соболь В. І. – К.: Центр навчально-методичної літератури, 2014).

  16. Державна підсумкова атестація з екології проводиться в письмовій формі за навчальним посібником «Збірник завдань для державної підсумкової атестації з екології. 11 клас» (авт. Бойчук Ю. Д., Малікова С. О. – К.: Центр навчально-методичної літератури, 2014).

  17. Державна підсумкова атестація з фізики в 11 класі проводиться письмово за посібником «Збірник завдань для державної підсумкової атестації з фізики. 11 клас» (автори: Непорожня Л. В., Петренко А. М., Галаганюк Л. В., Засєкін Д. О., Селезнев Ю. О., Овсянніков О. А. – К.: Центр навчально-методичної літератури: 2014).

  18. Для державної підсумкової атестації з астрономії добираються варіанти із посібника «Збірник завдань для державної підсумкової атестації з астрономії. 11 клас» (авт. Казанцев А. М., Крячко І. П. – К.: Центр навчально-методичної літератури. 2014). Збірник містить 20 варіантів завдань.

  19. Державна підсумкова атестація з інформатики проводитися за завданнями посібника «Збірник завдань для державної підсумкової атестації з інформатики. 11 клас» (авт. Морзе Н. В., Вембер В. П., Кузьмінська О. Г., Войцеховський М. О., Проценко Т. Г. – К.: Центр навчально-методичної літератури, 2014) або у вигляді творчої роботи.

  20. Державна підсумкова атестація з фізичної культури проводиться за посібником «Збірник завдань для державної підсумкової атестації з фізичної культури (авт. Тимошенко О. В., Дятленко С. М., Деревянко В. В., Єрмолова В. М., Копилова Л. В., Лакіза О. М. – К.: Центр навчально-методичної літератури, 2014).

 

Таблиця профільних предметів та предметів за вибором

Державна підсумкова атестація в старшій школі проводиться з трьох предметів у письмовій формі за збірниками завдань:

- українська мова (переказ, обов’язково), завдання буде оголошено в день проведення атестації по телебаченню (канал УТ-1) та радіо;  

- профільний предмет (для учнів які навчалися у класах з профільним навчанням). 

Профіль

Предмети профільного спрямування на вибір учнів

Української філології (41 гр.)

Українська література


Філософський (42 гр.)

Філософія


Художньо-естетичний (43 гр.)

Художня культура


 

Нормативно-правова база 2014 рік

  • Наказ Білоцерківського колегіуму Білоцерківської міської ради Київської області від 14.03.2014 №53 "Про внесення змін до наказу від 12.03.2014 №51"
     
  • Наказ Білоцерківського колегіуму Білоцерківської міської ради Київської області від 12.03.2014 №51 "Про закінчення 2013/2014 навчального року та проведення державної підсумкової атестації"
  • Лист МОН від 20.03.2014 №1/9-158
  • Наказ управління освіти і науки Білоцерківської міської ради від 14.03.2014 №37 "Про внесення змін до наказу від 25.02.2014 № 25"
  • Лист МОН від 14.02.2014 №1/9-115 "Про порядок закінчення навчального року та проведення державної підсумкової атестації у загальноосвітніх навчальних закладах в 2013/2014 навчальному році"
  • Наказ Департаменту освіти і науки Київської обласної державної адміністрації №47 від 17.02.2014 "Про закінчення 2013/2014 навчального року та проведення державної підсумкової атестації в загальноосвітніх навчальних закладах Київської області"
  • Наказ управління освіти і науки Білоцерківської міської ради від 25.02.2014 №25 "Про закінчення 2013/2014 навчального року та проведення державної підсумкової атестації в загальноосвітніх навчальних закладах м. Білої Церкви"
  •  

    До 200-річчя від дня народження Т.Г. Шевченка

     

    До 200-річчя від дня народження Т.Г. Шевченка

     

    Тарас Григорович Шевченко
    (1814 – 1861)
    І мене в сім’ї великій,
    В сім’ї вольній, новій,
    Не забудьте пом’янути
    Незлим тихим словом.
    Тарас Шевченко


    Щороку відзначають українці річницю від дня народження великого сина України, геніального поета і художника Тараса Шевченка. Ми називаємо його ще апостолом правди і свободи, нескореним борцем за волю України.
    Поет пов’язав свою долю з долею України, яка постала перед ним поневоленою, сплюндрованою завойовниками з усіх сторін. Він виступив зі своїм полум’яним словом на її захист від поневолювачів, закликав до боротьби, залишив своїм «живим і ненародженим землякам» важливі дороговкази. Уявімо собі, що було б з нашим народом, з Україною, якби Господь не послав нам Шевченка, виразника голосу поневоленого народу....

     

    Слава Україні! Героям слава!

    Така доля героїв, вони не встигають дожити до здійснення бажань...»

    — Джоанн Харріс

    Слава Україні! Героям слава!


     

    Всеукраїнський конкурс з українознавства "Патріот"

    Одним із найсуттєвіших показників моральності людини є патріотизм. Патріотизм — любов до Батьківщини, відданість їй і своєму народу. Без любові до Батьківщини, готовності примножувати її багатства, оберігати честь і славу, а за необхідності — віддати життя за її свободу і незалежність, людина не може бути громадянином. Патріотизм охоплює емоційно-моральне, дієве ставлення до себе та інших людей, до рідної землі, своєї нації, матеріальних і духовних надбань суспільства. Патріотичні почуття учнів засновуються на їх інтересі до найближчого оточення (сім'ї, батьківського дому, рідного міста, села), яке вони бачать щодня, вважають своїм, рідним, нерозривно пов'язаним з ними

    20 лютого 2014 року 70 учнів Білоцерківського колегіуму стали учасниками

    шостого конкурсу з українознавства «Патріот»

    Найактивнішими учасниками учнівських змагань у 2014 році були колегіанти 11, 12, 21, 22, 31, 32, 33, 41, 42, 43 груп.

    Конкурсні завдання цікаві, веселі й доступні дітям з різним рівнем підготовки. Вони містять запитання з багатьох напрямків знань: мови, країнознавства, літератури, історії та відображають різнобічну інформацію про Україну.

    Всі учасники конкурсу одержать сертифікати, а найкращі — призи. Бажаємо учасникам перемоги та з нетерпінням чекаємо результатів гри!

     

    21 лютого Міжнародний день рідної мови

    Слово захоплює, вражає, дивує і жахає – все залежить від уміння перейнятися цим найбільшим дивом природи. Воно будить фантазію, розвиває уяву, відкриває неосяжний простір для зародження нових образів, бо в слові закована безмежна сила уявлень і знань про людину, природу, світ.

    Зараз на нашій планеті, за оцінками фахівців всесвітньої організації ЮНЕСКО, налічується близько 6-ти тисяч мов, причому половина з них перебуває під прямою загрозою зникнення. Добре це чи погано - не можна сказати напевно, проте абсолютно точно можна стверджувати, що окрема, самостійна мова - це своєрідний носій цілком певних традицій та культурної спадщини, що в свою чергу вказує на конкретну цінність, яку вона може представляти хоча б з точки зору історичної аналітики.

    У 1999-му році на 30-й сесії Генеральної конференції Організації Об’єднаних Націй з питань освіти, науки і культури, було прийнято рішення заснувати Міжнародний день рідної мови. Датою щорічного свята вибрано 21 лютого. Це всесвітнє свято було засноване з метою сприяння багатому культурному та мовному різноманіттю. Збереження багатомовності дає можливість зберегти не тільки унікальний погляд на нашу тисячолітню історію і культуру, але й виробити найбільш широкі підходи у сфері взаєморозуміння і людяності, які все ще продовжують зберігати в собі ряд проблем, вирішення яких видається складним завданням.

    Без мовного зв'язку з рiдним народом не може бути повноцiнного нацiонально-духовного життя i вираження особистостi. Тільки слово об'єктивує думку,- писав наш земляк, славетний мовознавець О.Потебня. Звичайно, ніхто не закликає нас "ставати на коліна й бездумно бити перед словом поклони" (А.Бортняк). Але жити цим словом, знати своє слово, любити його, розвивати, вкладаючи в нього свій розум, свій дух, своє сумління" маємо, бо слово «мова» походить від давньоруських слів "молвь", "молвити" і означає - "освiтитися", "стати духовно чистими". Воiстину, коли "я молюся чужою мовою, то вуста мої моляться, а серце спить" (Святий Павло). Дійсно, найважче вивчити рідну мову, бо вона живе в серці поза всілякими правилами і законами, вона частина нас, як душа, свідомість. Виходить вчити мову – це вчити самого себе. Вчити себе у світі і світ у собі.

     

    Опитування

    Архів новин

    Квітень 2024 (19)
    Березень 2024 (34)
    Лютий 2024 (29)
    Січень 2024 (40)
    Грудень 2023 (35)
    Листопад 2023 (42)
    м. Біла Церква, бульвар Олександрійський, 149. тел. (04563) 6-03-90, (04563) 6-45-70 bckolegium{a}ukr.net

    Схема проїзду
    MakeUp © 2010 Арт-Студия Foto-Fact
    Copyright © 2010 -    Білоцерківський колегіум